Ik zoek een programma waarmee foto's van het internet kan downloaden en dat programma moet ze dan automatisch opslaan als jpg of bmp file , elke foto apart. Bestaat er zo'n programma?
webzip of gewoon bestand > opslaan als in internet explorer
en anders nog een handige link : *knip* hier staan plaatjes op die we liever niet zien
en anders nog een handige link : *knip* hier staan plaatjes op die we liever niet zien
[ Voor 34% gewijzigd door momania op 01-10-2003 15:46 ]
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
Verwijderd
weblooper bijv. moet je even zoeken, ik weet nie meer waar ik dat vandaag heb
edit:
picleecher is ook grappig ja.. die geeft je meteen een doel om het te gebruiken
ik dacht dat ik weblooper van www.winfiles.com vandaag had
edit:
picleecher is ook grappig ja.. die geeft je meteen een doel om het te gebruiken
ik dacht dat ik weblooper van www.winfiles.com vandaag had
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 15:26 ]
maar als ik bestand> opslaan doe, dan ben ik tijden bezig om foto's met elk een aparte link op te slaan
je zou ook teleport pro kunnen gebruiken ( als je dat bedoeld igg ).
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
nee, dat is om een complete website te downen, dan heb je ook wel de foto's, maar ook alle webpagina's. Dat kan je gebruiken om een webpage lokaal op te slaanK1n9_N01z3 schreef op 01 October 2003 @ 15:32:
je zou ook teleport pro kunnen gebruiken ( als je dat bedoeld igg ).
precies.. als de TS nu een voorbeeld geeft van wat ie nou precies wil, wordt het al wat makkelijker.. wil ie een site downloaden, plaatjes op een pagina!?ripperke schreef op 01 oktober 2003 @ 15:25:
en anders nog een handige link : *knip*
Moeilijk he? Vragen formuleren
[ Voor 7% gewijzigd door momania op 01-10-2003 15:46 ]
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
teleport pro gebruiken, en dan ofwel zeggen dat alleen die pagina volledig geleeched moet worden, of alleen pics downloaden, kan allebei.Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 15:27:
maar als ik bestand> opslaan doe, dan ben ik tijden bezig om foto's met elk een aparte link op te slaan
edit:
Tijz, hoeft dus niet, je kan ook alleen pics instellen bij Teleport pro
[ Voor 13% gewijzigd door Paitor op 01-10-2003 15:35 ]
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Zou ik ff weghalen als ik jou was!ripperke schreef op 01 October 2003 @ 15:25:
en anders nog een handige link : KUCH
[ Voor 7% gewijzigd door Pino op 01-10-2003 15:37 ]
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
Zou ik niet op deze manier quoten als ik jou was
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Ow! da wizzik niePaitor schreef op 01 October 2003 @ 15:34:
[...]
edit:
Tijz, hoeft dus niet, je kan ook alleen pics instellen bij Teleport pro
ik gebruik het ook bijna nooit... (en dan wel denken dat ik er van alles over kan posten
mrknowitall schreef op 01 October 2003 @ 15:36:
[...]
Zou ik niet op dez manier qouten als ik jou was
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
lol dat is niet alleen om hele websites te kopieeren hoor je kan ook filteren namelijk.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 15:34:
[...]
nee, dat is om een complete website te downen, dan heb je ook wel de foto's, maar ook alle webpagina's. Dat kan je gebruiken om een webpage lokaal op te slaan
[ Voor 3% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 01-10-2003 15:39 . Reden: weer te laat natuurlijk ]
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
rechter muis knop op de foto en dan afbeelding opslaan en dan .jpg of .gif of .bmp instellen en opslaan klaar
Het is volgens mij juist de bedoeling dat ie dat niet voor elke foto hoeft te doen.. Ben ik zo slecht in lezen of jij?Bikkel-Rulez schreef op 01 October 2003 @ 15:40:
rechter muis knop op de foto en dan afbeelding opslaan en dan .jpg of .gif of .bmp instellen en opslaan klaar
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
het is dus mijn bedoeling om alleen pics te downen, en dat elke pic automatisch opgeslagen wordt in een apart bestand
Probeer Imagewolf eens.
http://www.submitwolf.net/imagewolf.html
http://www.submitwolf.net/imagewolf.html
[ Voor 49% gewijzigd door Wekkel op 01-10-2003 17:38 ]
er is een bepaalde site, met heel veel foto's, handmatig foto opslaan duurt te lang, het is dus de bedoeling dat DAT automatisch gebeurt
Verwijderd
probeer anders PicaloaderVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:00:
er is een bepaalde site, met heel veel foto's, handmatig foto opslaan duurt te lang, het is dus de bedoeling dat DAT automatisch gebeurt
Main Features of PicaLoader Shareware Shop
Shareware for you to download and manage millions of pictures. You can download all kinds of pictures you want from internet, even the pictures are linked by JavaScript, VBScript, JScript. PicaLoader can filter pictures very quickly with Size, Definition, Color depth, and all other configurations you set, so you can select to download High-definition photos, Animation GIF pictures, Wallpapers. Build-in pagination Thumbnail Browser and Viewer.
OMG, ik geef je nog een link ook, maar proberen ...Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:00:
Dat was al wel erg duidelijk - daarom zijn er ook al vele werkbare oplossingen gegeven: inclusief opslaan als in het geval van een enkele pagina en ja dat werkt goed: heb het vandaag nog gebruiktVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:00:
Nog eentje: wget maar ik geloof dat dat commandline tooltje wat te 'ingewikkeld' is voor jouw doeleinden - kijk dus even goed naar de al genoemde progs en zeg wat je er van vind
Wekkel: grappig programmaatje, een soort tegenhanger van images.google.com
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1