Probleem Extern ISDN modem in Centrale

Pagina: 1
Acties:

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-05 16:06
Ik zit hier op een scholengemeenschap en daar hebben ze een vox telefoon centrale. Nu hebben wij kennisnet als internet verbinding en wil de roostermaker uploaden. Dat kan dus niet via kennisnet. We hebben een extern isdn modem aangeschaft. Het gaat om dit modem: DC-102 - ISDN USB Pocket Adapter van Sitecom. Maar we hebben er een probleem mee. Het modem installeren wil niet zo lukken. We hebben de drivers geinstalleerd en hij heeft het modem herkend, maar is het niet zo dat je het modem nu nog bij Telefoon- en modemopties in Configuratiescherm moet toevoegen??? Want we hebben nu alles ingesteld en ook het inbelaccount, maar hij komt telkens met dat hij geen kiestoon heeft. Terwijl de telefoonlijn goed is. Als ik naar het modem kijkt, dan ontdek ik daar ook dat daar weinig beweging in zit. Is dit nu een probleem van windows of toch van de telefoonlijn?? Telefoonlijn lijkt me bijna onmogelijk, omdat we KPN al langs hebben laten komen om van die lijn een digitale lijn om te ISDN'en ervan te maken. Heeft iemand suggesties wat er mis kan zijn?? Heb ik het modem wel goed geinstalleerd in windows?? Zeg het maar :)