Forget your fears...
...and want to know more...
Ik kan even niet op de naam komen, maar ik weet welke je bedoeld (gebruik het zelf niet) 
Staat 'ie anders in de Google Directory Computers > Software > Internet > Clients > File Sharing ?
Staat 'ie anders in de Google Directory Computers > Software > Internet > Clients > File Sharing ?
Staat er op 't eerste gezicht niet tussen
Forget your fears...
edonkey/emule/Overnet ?
of
Kazaa/Imesh/fasttrack ?
of
Kazaa/Imesh/fasttrack ?
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Idd. Wel een kutprogramma IMHOUpquark schreef op 01 October 2003 @ 14:11:
Je bedoelt denk ik Shareaza.
Verwijderd
Shareazaa: BitTorrent, Gnutella, Gnutella2, eDonkey.
Mldonkey: Direc-connect, eDonkey, en nog iets geloof ik...
Mldonkey: Direc-connect, eDonkey, en nog iets geloof ik...
Mldonkey! Dat was 'm 
Nu alleen de Win32 binaries voor de 2.5.3 serie vinden... Win32 binaries zitten nog op 2.5.0
Nu alleen de Win32 binaries voor de 2.5.3 serie vinden... Win32 binaries zitten nog op 2.5.0
Forget your fears...
Ikzelf gebruik deze (itt emule) omdat het een gescheiden (cli)core en gui heeft. De core draait 24/7 op mijn linux routertje terwijl ik op mijn desktop de gui op kan starten. Voordelen:MLdonkey intends to support the following p2p networks in addition to the default eDonkey2000 and Overnet:
* DirectConnect (alpha)
* Gnutella (LimeWire)
* Gnutella2
* OpenNapster (alpha)
* SoulSeek (beta)
* BitTorrent
* FastTrack
* AudioGalaxy (defunct)
- Als ik op mijn PC en mijn vriendin op haar laptop een beetje ga 'p2p-en' betekend dit niet dat we 2 apps hebben draaien die elk hun eigen upload nodig hebben, maar werken we beiden als clients op dezelfde core
- Ik hoef mijn desktop niet aan te laten staan voor donwloads aangezien dat op de router gebeurt.
- Ik kan mbv ssh op afstand download opdrachten opgeven en vorderingen bijhouden (Kan ook met een webinterface, maar dat heb ik nog niet ingesteld)
Op dit moment heb ik zelf alleen edonkey en bittorrent aan staan om het geheugengebruik wat te beperken. Er zit namelijk maar 32Mb in die PI 133Mhz
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Pagina: 1