Toon posts:

dolby pro logic tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een philips dobly pro logic tv
nou tot een hele lange tijd geleden was het geluid wat uit de achterluidsprekers kwam luid en goed te horen in de dolby prologic stand en de hal stand dat is stereo achter en stereo voor met een 3d effect erin klonk erg goed allemaal
maar een tijdje geleden door huis herinrichten heb ik de achterluidsprekers eraf gehaald en niet meer aangesloten das mischien bijna een jaar geleden nou zo denk ik nou vandaag wou ik ze weer aansluiten voor het hall effect en wat blijkt
alles klinkt zachtjes achter niet even hard als de front en side speakers ingebouwd in de tv met de speakerkabels die ik heb sommige laat tie geen geluid horen
pak ik weer een andere kortere dunne speaker kabel doet tie het weer wel alsof er iets is met een bepaalde soort speakerkabel!
is er iets gebeurt omdat ik het zo een lange tijd niet heb gebruikt die achterspeakers en dat het geluid nou zachter is dan voor in de tv?
kan ik speaker kabels hebben gemold met te hard geluid altijd?
zijn de speakers verot van een paar keer vallen?
dit is echt iritant voor in de tv voluit en achter laag
heb al in de tv setup achterspeakers volume max gezet blijft nog steeds zacht zet ik em naar het midden is het bijna niet te horen dus ergens klopt er iets niet meer
type is philips 28pw9515/12 dolby pro logic 2 of 3 jaar oud
enige hulp ???

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee