Toon posts:

[Internet] Internetten op ht lichtnet via @ home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst zag ik op teletext ineens een kopje 'Essent Home gaat internet via het stopcontact introduceren'. Dus ik snel naar de desbetreffende pagina. Daar stond heel kort dat @home binnen dit jaar internet via het stopcontact zou gaan introduceren en zou beginnen in Den Bosch. Theoretisch zouden de snelheden tot 100 x zo hoog liggen als het huidge snelste abbonement.

Dit leek me toch wel heel stoer (al dan wel niet geheel mogelijk). Ik haal vaak 400KB/s down (en niet alleen de eerste secondes van een download). Misschien dat ik gunstig lig voor Essent begrippen, maar 100x 400KB = 4000 KILOBYTE/s en dus geen kilobit. En uitraard is een dikke upload onderhand wel fijn:

- Superlage ping in games
- Clanwar en je kunt geen server vinden? Ik start er wel ff 1tje
- Schoolopdrachten en groepsopdrachten sharen (eindelijk premiere files kunnen sturen)
- Eindelijk lannen met vrienden maar dan allemaal met een goede ping!
- etc iedereen kan hiervoor genoeg (legale dingen) bedenken.

Nou kondigde @home deze week via de nieuwsbrief het volgende aan:
Op 1 november houdt @Home een sensationele actie speciaal voor haar abonnees. Wil jij de snelheid van @Home in het echt ervaren? Kijk dan op 1 oktober vanaf 10.00 uur op de portal
Dus ik als een gek naar de @home site vannochtend, aangezien er niks over internet via het lichtnet op hun site heeft gestaan. Maar helaas, het bleek om kaartjes voor 6 flags te gaan..

Nou is mijn vraag dus, of er iemand al iets meer weet. Ik kan nergens op internet verdere informatie vinden over @home op het lichtnet en het lijkt met dat teletext op nederland3 toch ergens een bron moet hebben genomen. (betrouwbaar genoeg om niet te hoaxen lijkt me).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 13:30 ]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 21:19
Ze hebben er zeker niet bijgezet welk jaar ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Er werd gezegd binnen een jaar.. maar ja.. of dat veel zegt. Toen iedereen al @home had en ik zat te wachten stond er bij de postcodecheck continue binnenkort beschikbaar. 3 jaar later kwam het beschikbaar en ondanks dat ik 100 keer ingeschreven stond etc moest ik het horen van een klant op de zaak die zei dat hij al een maand @home had.

• alushin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 01:06
ja die sensatie was idd een lachertje.
maar eve voor de duidelijkheid jij zegt 100x400=4000 (4MB/s) dat moet natuurlijk 40MB/s zijn ;)

ze kondigen wel veel aan de laatste tijd... 100mbit via kabel ... SENSATIE ... en nu dit weer, we zullen zien