Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Topicstarter
Loo all. Ik ben kinda noep op het gebied van ADSL en heb een aantal gebruikersvraagjes waar ik een beetje mee worstel.

Op dit moment heb ik een Cable Wanadoo Broadband Premium abbo. Ik ben daar niet erg tevreden mee en zit eraan te denken over te stappen op ADSL. Nu is volgens mij mijn grootste probleem mijn vrouw. :+ Als er iemand anti-computer en -internet is is deze persoon dat wel. Dus de kosten moeten gelijk danwel lager uitvallen als de kosten die ik nu maandelijks kwijt ben aan Wanadoo.
Nu betaal ik 49,95 in de maand en dat is dan voor 1024/512
Ik wil iets soortgelijks maar dan met ADSL. Hier komt dus 1 van mijn probz om de hoek kijken, want die snelheden met ADSL zijn nogal prijzig tov Cable.

Mijn volgende probleem is dat ik geen vaste telefoonaansluiting heb. Ik heb wel dat kassie in de muur zitten, maar geen abbo lopen bij de KPN of wat dan ook. Enkel mobieltjes.Nu weet ik ongeveer dat ADSL iig via dat kassie van de KPN uit de muur moet komen.
Ik voel er echter weinig voor om KPN weer te moeten activeren met de aansluitkosten en de maandelijkse abbokosten tot gevolg.

Wat ik dus wil weten of ik zowiezo naar de KPN moet om weer een vaste aansluiting te moeten aktiveren wil ik uberhaupt gebruik kunnen maken van ADSL.
Indien dit het geval is dan is het bij voorbaat een no-go.
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

ja je moet een kpn aansluiting hebben voor adsl, een actieve dus. althans volgens mij, correct me if i'm wrong.
daarnaast heb je bij demon een 1024/512 verb voor 39 euro per maand zonder aansluitkosten en een gratis modem. succes!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Je moet een vaste aansluiting bij KPN hebben.

Kom op, je bent een grote kerel. Je vrouw moet d'r mondje houden. Nu africhten, want over 5 jaar is het een stuk moeilijker :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
www.internetten.nl mooi vergelijken staat ook een artikel op webwereld over adsl prijzen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 11:11
Ja je moet een KPN aansluiting hebben.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 18:54
Je hebt GEEN telefoonaansluiting nodig, je kunt ook alleen ADSL afnemen, ik weet alleen niet of KPN dit ook doet, andere aanbieders wel!

Edit: bijna dan, zie: Anoniem: 88187 in "ADSL zonder telefoonlijn?"

[ Voor 26% gewijzigd door Pino op 01-10-2003 13:31 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jicho
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-04 11:02
Da's nie helemaal waar... Je kunt ook een lijntje aanvragen die geporteerd is (o.i.d.). Als gebruiker moet je betalen voor de aansluiting van de lijn, maar niet voor het abonnement. Uhm, 't is wel duurder. Over het algemeen maken alleen bedrijven gebruik van deze mogelijkheid omdat je niet kunt bellen via de KPN lijn ;)

Voor zover ik weet is deze mogelijkheid er ook voor particulieren alleen hoor je er nooit iemand over. 'k Zou maar eens informeren... Als het mogelijk is zorg dat je dan wel het aansluitnummer van het lijntje krijgt anders kan je provider geen ADSL voor die lijn aanvragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik dacht dat het 8 euro voor de tellijn was en dan ke je het wel aanvragen. Want bij de KPN staat als je je aansluiting opzegt analoog/isdn en je hebt ADSL dan krijg je van de KPN een lijn die 8 euro of zoiets kost zodat ADSL wel actief blijft.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81032

Topicstarter
De link van Pino is verhelderend... Een no-go dus voor mij. THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 13:12

Korakal

Up up up!