Hoi,
Ik heb sinds 2 jaar een systeem dat bestaat uit de volgende onderdelen :
Amd XP 1700+
Epox 8k7a
512MB DDR ram ( Danelec )
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Audigy 1 Platinum
Liteon DVD speler
Plextor Brander
Maxtor 40 GB
( Plextor en Liteon op 1 kabel en de hd appart op 1 )
Nu heb ik laatst de harde schijf vervangen door een Maxtor 120 GB ( ATA/133 )6y120p0.
Maar er is nog een verandering in het systeem, mijn platinum cd is dus kapot en daarom heb ik een Audigy player cd gebruikt voor de installatie van mijn platinum.
Windows installeert dus correct en werkt goed.
Maar na een 2 dagen als ik bv ( dit gebeurde de laatste keer ) van een file ( deze leek corrupt dus ik heb hem verwijderd ) de eigenschappen wou weten ( rechter muis klik op eigenschappen dus
) bleef hij hangen en nam het veel geheugen in gebruik.
Ik installeerde toen ook via een cd een programma ( moet toch kunnen ).
Daarna was mijn taskbar van de Audigy overhoop en toen ik een image terug wou zetten via Norton Ghost gaf deze een foutmelding dat hij niet de image kon terug zetten door een fout.
Toen heb ik de Windows XP cd erin gestopt en deed ik de repair console en gaf hij de volgende BSOD : IRQL_Not_Less_Or_Equal.
Dit is dus de 2e keer dat dit gebeurt.
Ik heb mijn HD gecheckt met Powermax van Maxtor en die zegt bij ALLE test's dat de hardeschijf goed is.
Weet iemand wat ik kan doen ?
Alvast bedankt
Ik heb sinds 2 jaar een systeem dat bestaat uit de volgende onderdelen :
Amd XP 1700+
Epox 8k7a
512MB DDR ram ( Danelec )
Geforce 4 Ti4600 128 MB
Audigy 1 Platinum
Liteon DVD speler
Plextor Brander
Maxtor 40 GB
( Plextor en Liteon op 1 kabel en de hd appart op 1 )
Nu heb ik laatst de harde schijf vervangen door een Maxtor 120 GB ( ATA/133 )6y120p0.
Maar er is nog een verandering in het systeem, mijn platinum cd is dus kapot en daarom heb ik een Audigy player cd gebruikt voor de installatie van mijn platinum.
Windows installeert dus correct en werkt goed.
Maar na een 2 dagen als ik bv ( dit gebeurde de laatste keer ) van een file ( deze leek corrupt dus ik heb hem verwijderd ) de eigenschappen wou weten ( rechter muis klik op eigenschappen dus
Ik installeerde toen ook via een cd een programma ( moet toch kunnen ).
Daarna was mijn taskbar van de Audigy overhoop en toen ik een image terug wou zetten via Norton Ghost gaf deze een foutmelding dat hij niet de image kon terug zetten door een fout.
Toen heb ik de Windows XP cd erin gestopt en deed ik de repair console en gaf hij de volgende BSOD : IRQL_Not_Less_Or_Equal.
Dit is dus de 2e keer dat dit gebeurt.
Ik heb mijn HD gecheckt met Powermax van Maxtor en die zegt bij ALLE test's dat de hardeschijf goed is.
Weet iemand wat ik kan doen ?
Alvast bedankt