Toon posts:

[Win2000] IIS cache-t niet bestaande pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IIS cachet pagina's die helemaal niet meer bestaan. Ik heb deze allang weggegooid, maar zie ze nog wel!!!!

Wanneer ik application pooling op 'low' zet, gaat het wel goed. Zet ik het weer terug naar 'medium' (default), krijg ik weer een oude pagina te zien!!!

Iemand!!!???? ('t Is geen client side cache! Echt server side in IIS!)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:51

momania

iPhone 30! Bam!

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Probeer eens een restart van de webserver nadat je de pooling op medium hebt gezet.

Verwijderd

Topicstarter
IIS <> Windows Operated Systems?! Zoek jij maar eens IIS op een ander OS.... tevens is het een geintegreerd onderdeel.... maar dat ter zijde...

Een restart zou wellicht kunnen helpen, helaas nogal belangrijke sites op draaien die niet zomaar gerestart mogen worden....

Kent iemand dit probleem uit de praktijk? Ik kan er nergens iets over vinden, ook niet bij MS in de KB of MSDN

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-09 18:10
Is dit probleem met IIS 6.0? Want ik heb in het begin (net na de install dus) ook wel een problemen gehad met het cachen van bestanden. Met name onder het devven via InterDev 6, dan werden bestanden opgeslagen, maar pas na 5 minuten waren ze ook werkelijk geupdate. :?

Tegenwoordig draai ik me sites in "High (Isolated)" mode en heb er tot nu toe geen last meer van.

Verwijderd

Topicstarter
IIS5..... het duurt helaas niet een bepaalde tijd, het is al dagen zo

veel commerciele sites op high draaien verdient niet de voorkeur ivm belasting
Pagina: 1