Toon posts:

[msword] fout in bestandstoegang?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een document van 432kb wat ik wil opslaan op een floppy. dit gaat in eerste instantie uitstekend, een 2e keer wat wijzigingen aanbrengen en vervolgens opslaan is ook geen probleem.. maar, daarna.. ik krijg nu continu de foutmelding 'Kan opslaan niet voltooien wegens fout met bestandstoegang'. ik heb meerdere floppy's geprobeerd, ik heb geprobeerd de inhoud van het document naar een nieuw, leeg document te kopieren en vervolgens op een nieuwe floppy op te slaan, maar het probleem blijft. ik heb een heel nieuw document gemaakt, vol met onzin, van rond de 500k, en die opgeslagen op een nieuwe floppy. dit ging ook de eerste 2 keren weer goed, maar ook ging het met dit document na die 2 keer weer fout.
ik heb zelfs nog een nieuwe floppy drive geprobeerd, in de hoop dat het daar aan zou liggen, maar ook dit is niet het geval..

:'(

iemand? ehm.. help? :/ :?

Verwijderd

Misschien dat het wisselbestand dan te groot wordt / floppy te klein is?

Verwijderd

Topicstarter
het wisselbestand is ongeveer even groot als het daadwerkelijke document zelf, en dus zou een document van 432k geen probleem mogen zijn. overigens heb ik wel geprobeerd een 'te groot' document op te slaan, maar dan geeft word netjes de foutmelding 'er is niet genoeg ruimte.. ' enz. daar lijkt het probleem dus ook niet in te zitten..

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :? :/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Eerst opslaan op je harde schijf en pas aan het einde kopieren naar diskette :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• KingRichard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 19:31

KingRichard

former Duke of Gloucester

Ik heb een beetje rondgezocht, maar ik heb geen duidelijke oplossing gevonden. Een standaardmiddel bij dit soort vage problemen is het opslaan van het document als RTF. Dit kan niet in alle gevallen, omdat RTF bijvoorbeeld geen tabellen ondersteunt.
Wat RTF wel ondersteunt kun je onder F1 in Word vinden.

a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]

Pagina: 1