Toon posts:

verkenner windows 2000 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een 2000 Advanced server.
De verkenner is aan de linker kant grijs. Geen idee meer vanaf waneer dit probleem zich voor deed.
Windows is helemaal up to date.
Het prbleem is op microsoft technet niet terug te vinden.
Daarbij komt dat het onderdeel software in het configuratie scherm ook niet werkt.
Reageerd nergens op.
Event vieuwer geeft geen zinige info.
Ik ben het einde zoek.
Is er mischien iemand die dit probleem herkent??

foto van de verkenner:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/12345611.jpg

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Had je in je vorige door Xceed gesloten topic (vanwege wos policie en dergelijke) de link verkenner grijs geopend? Hier staan heel veel topics in over verkenner is grijs en dergelijke. Ofwel heb je al een zoekopdracht in WOS gedaan.
verkenner grijs

met dank aan Xceed voor zoekstring :D

[ Voor 47% gewijzigd door mutsje op 01-10-2003 11:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
neh dat had ik nog niet gedaan, moet zeggen dat ik ook nog niet zo vertroud ben met tweakers
maar bedankt ga effe lezen

Verwijderd

sorry, ik denk dat je je server ff moet rebooten!

Ik heb ditzelfde probleem laatst gehad... Ik kon ook niet in Act. Dir. Users en Computers komen en idd software was helemaal z'n lay-out kwijt.... Ben alleen nog steeds aan het bedenken wat dit nou had kunnen zijn...

/edit ik zie dat het voor een school is! Een basisschool toevallig?> hier bij mij n.l. ook, misschien is het bepaalde software die het probleem heeft veroorzaakt :) ! (ambra, winsas, lvs)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 11:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is iid op een school maar wel een middelbare
het probleem is nog steeds niet opgelost heb net wel even verder gezocht op tweakers en staat veel over maar geen oplossing.
Technet zecht alleen iets over win95 98 regedit wijzging heb ik net gedaan en gereboot maar probleem is er nog steeds.
een oplossing zou zijn verkenner opnieuw istaleren maar zou niet weten hoe dat zou moeten.
Internet expl. 6 heb ik net opnieuw geinstaleerd maar dat zet ook geen zoden aan de dijk en het eerst deinstaleren gaat ook niet omdat software in configuratie scherm niet werkt.....

HELP

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je nou al in de search gekeken of daar een oplossing tussen staat? Blijkbaar heb je mijn sluitmessage over het hoofd gezien (:P). Aangezien je nieuw bent op dit forum, welkom trouwens, raad ik je aan om het volgende even goed oor te lezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Dan zie je in één oogopslag hoe het forum werkt en wat we van jou als bezoeker verwachten... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

offtopic:
mutsje wast zijn handen geheel in onschuld weer schoon :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie inmiddels wel hoe het werkt maar: de ietems die staan onder verkenner grijs zijn er heel veel maar van een tijd geleden heb ik dus niets aan en daarom probeerde ik het opnieuw te openen. Of is er een manier om direct naar de schrijvers van die oude items te reageren??

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 12:20:
Of is er een manier om direct naar de schrijvers van die oude items te reageren??
Het gaat er om dat je via de search oudere topics kunt vinden waarin hetzelfde probleem werd besproken. In die topics staan meerdere eventuele oplossingen. Die oplossingen dien je eerst te proberen zodat je mogelijk zonder het openen van een topic reeds de oplossing krijgt en dus je probleem zelf oplost. Hierdoor wordt voorkomen dat telkens topics worden geopent die over het zelfde probleem gaan. Daardoor blijft dit forum interessant voor de bezoeker en voorkom je het 'Canal plus' syndroom (in herhaling vallen) :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
die items die daar over gaan die bieden geen oplossing er is daar zover ik kan lezen niemand met een oplossing gekomen en ze zijn al maanden oud....
Maar snap het probleem van heel veel topics wel
Pagina: 1