Daar ben ik weer (ben druk de laatste tijd
)
Nu zit ik weer met zoiets vaag met cookies...
Ik heb een testje gemaakt die kijkt of cookies eigenlijk wel werken.
dmv deze code in js:
document.cookie = "CookieEnabled=true;path=/asp";
edit:
deze staat in www.mijnsite.nl/javascript/cookie.js en deze wordt dan opgevraagd op www.mijnsite.nl maar ook wel eens een ander domein.
nu heb ik in www.mijnsite.nl/asp/cookie.asp een kleine asp code staan:
if request.Cookies("CookieEnabled") = "true" then
//schrijf naar db waar
else
//schrijf naar db onwaar
end if
Maar nu het rare. Ik gebruik precies dezelfde pc (ook andere pc's btw), zelfde dag, zelfde instellingen, gewoon alles hetzelfde (snap je me punt
) en toch, het ene moment geeft hij aan, cookie werkt in mij db, andere moment, zegt hij dat het niet werkt, terwijl er dus qua omstandigheden helemaal nix anders is... het is bijna 50:50 van wel en niet werken, maar weer niet om debeurt... Soms een reeks met wel, dan weer niet, het lijkt totaal willekeurig...
iemand ideetjes?
owja:
browser: beide iex. 6.0
eentje met kabel verbinding andere adsl, vast en variabel ip adres dus (denk zet het er maar bij....)
Nu zit ik weer met zoiets vaag met cookies...
Ik heb een testje gemaakt die kijkt of cookies eigenlijk wel werken.
dmv deze code in js:
document.cookie = "CookieEnabled=true;path=/asp";
edit:
deze staat in www.mijnsite.nl/javascript/cookie.js en deze wordt dan opgevraagd op www.mijnsite.nl maar ook wel eens een ander domein.
nu heb ik in www.mijnsite.nl/asp/cookie.asp een kleine asp code staan:
if request.Cookies("CookieEnabled") = "true" then
//schrijf naar db waar
else
//schrijf naar db onwaar
end if
Maar nu het rare. Ik gebruik precies dezelfde pc (ook andere pc's btw), zelfde dag, zelfde instellingen, gewoon alles hetzelfde (snap je me punt
iemand ideetjes?
owja:
browser: beide iex. 6.0
eentje met kabel verbinding andere adsl, vast en variabel ip adres dus (denk zet het er maar bij....)
[ Voor 16% gewijzigd door foske op 01-10-2003 11:16 ]