Toon posts:

[grizstats] The End

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarde DPC'ers,

Zoals jullie allemaal weten gaat het niet zo lekker met grizstats, al weken gaan de statsruns niet meer goed. Ik zit momenteel in een zeer drukke periode (ik doe bestuur van een studentenvereniging) en zie geen mogelijkheid om de engine te updaten zodat hij weer naar behoren werkt. Daarom heb ik besloten op te houden met het draaien van statsruns, en binnen afzienbare tijd zal de hele site offline gaan.

Graag verwijs ik de TSC'ers onder jullie allemaal naar http://tsc.noizycows.nl/, waar Paranoimia bezig is met een uitgebreide statsengine.

Ikzelf heb veel plezier en voldoening gehad in het maken en draaien van de stats, maar ik wil het goed doen of ik doe het niet!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:04

Qwerty-273

Meukposter

*snif*

Dat is jammer, maar wel begrijpelijk dat je toch besluit om de statsruns te stoppen. Ik heb altijd heel erg genoten van je stats, en zeker de eerste D2OL stats met het aanmken van eigen teams is ideaal.

Succes :)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

Bedankt voor je inzet voor DPC in ieder geval!

Ik neem aan dat we je wel nog in de stats zelf zullen tegenkomen zo af en toe? ;)
enne; suc6 met je studie(vereniging) dan maar.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 11:13
griz bedankt! _/-\o_

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Griz Thnx voor de stats _/-\o_

tot in de hitparades ;)

offtopic:
losse link, komma staat er te close op, werkt daardoor niet ;)

[ Voor 44% gewijzigd door CaLeX op 01-10-2003 09:49 ]

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

jammer griz maar iig bedankt voor je inzet en veel suc6

Verwijderd

Heel erg bedankt! Ik heb er erg veel plezier van gehad moet ik zeggen :) :)

Succes met bestuur van je studentenvereniging en je studie! En kom af en toe een keer langs om te kijken hoe het gaat!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:50
het is jammer. de oude stats waren erg goed. :'(

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27
_/-\o_ Thanx Griz voor de stats die je al die tijd hebt verzorgt _/-\o_

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo schopt griz in een roeiboot

Ga daar maar fijn bestuur spelen ofzo :P

Hmm.. maar nou kan ik je ook niet meer slappen als de statsrun weer is mislukt.. wat moet ik nou? ;( ;)

D3 char(s)

Verwijderd

ParaNoMia slappen >:)

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

maar dat doet iedereen al O-)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

grizzie bedankt! :)

offtopic:
best leuk heh dat sociale-leven-gebeuren :P

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Sequence schreef op 01 October 2003 @ 10:32:
grizzie bedankt! :)

offtopic:
best leuk heh dat sociale-leven-gebeuren :P
Waaaaaaaah, he used the "s"-word

3 OW's en een BAN! >:)

D3 char(s)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

:D

Verwijderd

OE voor ik het weer vergeet!

THNX griz

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:45 ]

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 19-02 19:29
omg, dan komen er hier nog meer nutteloze topics :D

Maarum, allereerst griz nogmaals bedankt voor je inzet.

even over de halfuurstats ed die ik ontwikkeld heb voor TSC, in de db is op zich wel rekening gehouden al met meerdere subteams (node stats), echter daar moet nog een hele interface op en een echte DPCH genereren zit er ook niet in.

Dat gaat ook nog wel even duren, onze teamserver heeft het momenteel heel erg zwaar en meer statsruns en activiteit op de server heeft gevolgen voor de stabiliteit en daar gaat NC dan weer onder lijden dus dat zie ik even niet zitten. We zijn wel bezig met server nummertje 2, maar zover is het nog niet.

Daarnaast dacht ik gelezen te hebben dat KoW het over wilde nemen en FunCracker vroeg 2 weken geleden ook al iets, dus ik denk dat ik even ga overleggen met deze 2 heren over wie het gaat overnemen cq rewriten cq uitbreiden.

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

griz bedankt! _/-\o_ _/-\o_

offtopic @para Ik ben pas om 18:30 op IRC, maar praat eerst met KoW ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• _DPC_Scorpion
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Dang Griz echt jammer dat je gaat stoppen met je stats want ze waren erg kewl altijd :'(

maar gelukkig hebben we al een alternatief _/-\o_

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op 01 October 2003 @ 10:47:

Daarnaast dacht ik gelezen te hebben dat KoW het over wilde nemen en FunCracker vroeg 2 weken geleden ook al iets, dus ik denk dat ik even ga overleggen met deze 2 heren over wie het gaat overnemen cq rewriten cq uitbreiden.
Vergeet je Onno dan ook niet mee te nemen :? Hij verzorgt tot nu toe, bij gebrek aan griz/KoW stats, de DPCH's. Een tijdje geleden had ik al ge-opperd om de D2OL en de TSC stats op de nieuwe DPCserver neer te zetten. Dat scheelt eventueel weer gesurf naar een derde site.
Ik kan me zo voorstellen dat KoW en jij gezamelijk deze stats voor op de wdoserver voor jullie rekening kunnen nemen, of anders in overleg met één v/d de nieuwe devvers. Dan kan je het zo uitgebreid mogelijk maken als je wilt. Want zodra er een statssectie komt op wdo4 betekend dit meer bezoekers voor wdo, wat iedereen denk ik wil. Maak je het zo uitgebreid mogelijk dan is dit weer aantrekkelijk voor eventuele nieuwe leden.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
En dan vergeet ik helemaal waarom het nu gaat |:(
Dank je griz, binnen zo korte tijd twee gewaardeerde medeDPC'ers "verliezen" is niet leuk. Alle respect voor je beslissing en ik hoop dat je in je bestuursfunctie evenveel plezier zul vinden als bij DPC, kan haast niet maar toch ;)
Succes en kom nog een langs :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Bedankt griz. En blijf vooral langskomen. Waar dan ook :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 19-02 19:29
MarkB schreef op 01 October 2003 @ 11:16:
[...]

Vergeet je Onno dan ook niet mee te nemen :? Hij verzorgt tot nu toe, bij gebrek aan griz/KoW stats, de DPCH's. Een tijdje geleden had ik al ge-opperd om de D2OL en de TSC stats op de nieuwe DPCserver neer te zetten. Dat scheelt eventueel weer gesurf naar een derde site.
Ik kan me zo voorstellen dat KoW en jij gezamelijk deze stats voor op de wdoserver voor jullie rekening kunnen nemen, of anders in overleg met één v/d de nieuwe devvers. Dan kan je het zo uitgebreid mogelijk maken als je wilt. Want zodra er een statssectie komt op wdo4 betekend dit meer bezoekers voor wdo, wat iedereen denk ik wil. Maak je het zo uitgebreid mogelijk dan is dit weer aantrekkelijk voor eventuele nieuwe leden.
Dat kan, maar ik heb niet gesolliciteerd als statsbouwer in het nieuwe orgaan en ben ook zeker niet van plan dat te doen. Ik vind het prima als iemand in het nieuwe orgaan de stats gaat ontwikkelen. Stats op Wdo is een prima idee, alleen dat zal er op korte termijn niet zijn. Daarom had ik ook de halfuurstats uitgebreid, griz ligt al een tijdje plat, dus ik bied een klein alternatief.

Ik zal proberen KoW, FunCracker en Onno in een ircchannel te krijgen om er over te overleggen 8)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 11:13
Uhh hij blijft gewoon nog grazen hoor ;) Denk maar niet dattie zo makkelijk weg komt uit TCF :+

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

griz thx voor alle tijd en inzet voor DPC

Verwijderd

Bedankt Griz voor al die tijd de mooie stats, ik zal ze missen :'(

Verwijderd

boehoehoehoe :snik :snotter :huil

bedankt voor alles! :boehoe

:zwaai

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Griz bedankt voor die super stats van voor mij vooral TSC :)
Heel veel plezier in het bestuurswezen enzo (bier!)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00
bedankt en veel succes

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

thanks griz, tot op irc :P

DPC Team ColdFusion

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ zwaait naar griz

zelfs aan het begin van een nieuwe periode als DPC'er waar ik ook op TSC begin mag ik je stats nu al missen :'( iig blijf ik je nog zien op IRC...

tot sinas :)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Wow wat een bedankjes :D Wees in ieder geval niet gevreesd, mijn pc's draaien nog door en daar hoef ik bijzonder weinig aan te doen behalve mijn pc's aanzetten en aanhouden (dat doen ze vanzelf, gaaf man).
Blistimo schreef op 01 October 2003 @ 10:33:
[...]

Waaaaaaaah, he used the "s"-word

3 OW's en een BAN! >:)
LOLLLLLL!! /me slapt Blistimo eindelijk eens terug DAAR heb ik lang op moeten wachten :D

dahahhazt vazhan dahhadz biehierzr *hips* klohopzth *hipzz* wel aahaardigzz

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 00:39 ]

Pagina: 1