[exchange] post in goede verzonden items krijgen

Pagina: 1
Acties:

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 16:48
We zitten nu met het volgende probleem,
Er is een extra postbus aangemaakt, verkoop@huppel.depub.

Verschillende mensen mailen vanuit deze postbus, alleen komt de mail niet in de verzonden items van deze postbus te staan,
maar in de verzonden items van hun eigen account.

Is er een mogelijkheid dat deze mail in de verzonden items van de verkoopmailbox terecht komt?

Alvast bedankt!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Ja deze is er.

De mensen hebben dus rechten op in de mailbox "verkoop" te kijken.
Nu moet je de clients alsvolgt instellen.

Eerst in het profiel het "verkoop" mailbox invoegen en daarna als extra account hun eigen mailbox. Het grote nadeel is echter dat nu alles vanaf "verkoop" verzonden wordt en ook alle mail in de verkoop binnenkomt.

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-09 16:48
er is dus geen mogelijkheid om de mail verzonden onder eigen naam in eigen verzonden items te krijgen, en bij de verkoop mailbox idem?

Verwijderd

Mijn collega is hier momenteel mee bezig, Ze zijn van plan een plugin te schrijven voor Outlook en naar het schijnt zal dit een oplossing zijn.

Er is dus wel een oplossing voor, ik kan je alleen niet vertellen wat deze is.. ik heb de link naar dit topic al ff naar hem gemailt, ik vraag of hij straks misschien wat kan toevoegen aan dit topic.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:11 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

kwtemp schreef op 01 October 2003 @ 09:44:
er is dus geen mogelijkheid om de mail verzonden onder eigen naam in eigen verzonden items te krijgen, en bij de verkoop mailbox idem?
Daar is wel een manier voor maar deze is omslachtig.

Namelijk 2 profielen aanmaken en deze afzonderlijk openen en er mee mailen. helaas zie je dan niet of er post is in het andere profiel.

Heb je al eens naar Send on Behalfe gekeken?

[ Voor 6% gewijzigd door mutsje op 01-10-2003 11:30 ]

Verwijderd

ik werk al een jaar met 2 profielen en alles werkt gewoon goed, behalve dat Microsoft zegt dat Outlook kan crashen na iets van 5x switchen tussen de accounts. heb ik zelf nog weinig van gemerkt overigens.. mutsje heeft inderdaad gelijk dat je niet makkelijk kan zien of je bij de andere mail hebt binnen gekregen.. je blijft dus switchen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 12:07 ]

Pagina: 1