Toon posts:

Nokia Game 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, nokia game is weer van start gegaan.. Nu met een, zo lijkt het, simpel spelletje.. Wordt vast nog veel mooier en meer, maar voor nu alleen even de demo..

Maareh, als iedereen nou hier ff zn tijd post, kunnen we beetje vergelijken.. Is wel mooi..

Ik zal afstoten:

Snelste tijd tot nu toe: 0:45:95

Wat ook wel mooi is, als degene met de snelste tijd ff zijn gamebestanden online gooit.. Kun je racen tegen de ghost van de snelste GoT'er :)

Verwijderd

waar ken ik dit vinden dan :)

Verwijderd

:O ben zeker moe !

Schrik me de T**** dacht dat er aliens op me dak waren geland... me geluid stond nog aan. Was ik ff vergeten.

Goed.. is ff kijken wat ik kan bereiken met deze game.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 22:36

Leejow(saait)

Blater

Hmz ik deed vorig jaar mee, maar ik snapte er geen reet van eerlijk gezegd..

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

volgende maand begint et pas :),doe al paar jaar mee,altijd wel leuk,ben steeds in de top10 geeindigd,helaas ging 2 jaar terug (of was het nou vorig jaar) de server down tijdens de finale :P en ik zat op me werk dus ging allemaal nie zo lekker :)
kijken hoe het dit jaar gaat :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52
hmm ik mis een beetje wat het nu precies inhoudt en wat het idee erachter is, kortom een goede topic opening :P

Verwijderd

Topicstarter
wat het inhoud.. tja.. dat weet niemand :) nokiagame = gwoon vaag.. maar wel superrvet :D Juist door die spanning...

maareh, ff tijden posten!! heb een vette shortcut gevonden nmlk :P

• mrsar

mrsar

ik begin dat spel een beetje door te krijgen met de truukjes enzo :) al lukt alleen dat glijden me goed en de 360 draai :) salto door de lucht ga ik altijd onderuit bij de landing :X
verder ben ik nooit echt goed in dit soort spelletjes :+ laagste tijd was 49 seconden ofzo :)

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Intrigerend all die MMS die we krijgen voordat het spel zelfs was begonnen. Het gaat kwel worden ik voel het.

• mrsar

mrsar

het kan denk ik wel weer leuk gaan worden ja :)
de verhaal lijn wordt nu in elk geval al opgebouwd.
gsm is gejat,wil diegene graag weer terug,nu van finland naar rusland gereisd :) ik bewaar ze wel,want er staan vaak teksten in die je mischien nodig heb :)

• Letsnow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 14:46
Ja ik heb ze ook allemaal bewaard. Heb je de geheime letters ontdekt? En op welke site's ga je je info zoeken?
Ik ga vaak naar nogaworld.nl daar hebben ze meestal een hoop info en anders ook op nokia-game.com

• mrsar

mrsar

die sites zit ik ook op :)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02

scorpie

Supra Addict

Voor diegenen die in de HK kunnen, ik had daar al een topic lopen:
[rml][ Nokiagame] versie 2003[/rml]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
*kick*

Ok, de Nokia Game 2003 is vandaag dus van start gegaan. Ik kreeg vanochtend de volgende SMS:
It has started! Beat CrashTainer before November 22, 1200 GMT at nokiagame.com. xF
Zoals gewoonlijk begint het met een intro-spelletje. Dit keer is het "Crashtainer", dat is Quatro met containers, erg leuk verzonnen. Alleen is het erg jammer dat je het alleen met IE kan spelen. Mijn score is nu 2356, ik kijk vanavond ofzo nog wel of dat hoger kan. Met een beetje geluk heb je net een domme tegenstander. >:)

Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren de komende 10 dagen.

edit:
Ik begrijp zelf alleen nog niet zoveel van het verhaal. Het gaat dus over Flo. Haar telefoon is gestolen en die probeert ze terug te krijgen, maar voor de rest vind ik het een beetje vaag. Iemand die er wat meer van begrijpt?

[ Voor 22% gewijzigd door Joni op 19-11-2003 16:44 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb me ook maar weer opgegeven. Hoop dat het wel weer meer puzzleachtige games worden, tijdens dat ronddolen in een of ander metrostelsel vorig jaar ben ik afgehaakt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:19
mijn scores krijg ik niet bewaard?
Hoe ga je als een spel klaar is terug naar het hoofdmenu en slaat ie je score op?

• Joni
  • Niet online
En de volgende ronde is begonnen:
Nokia Game schreeft op 21 november 2003 @ 11:47:
Beat BoomBlender before November 24, 1200 GMT on nokiagame.com. xF
Flo is inmiddels in Karachi, Pakistan en als gamer moet je het opnemen tegen iemand anders in het BloomBlender spel. Een spel wat erg lijkt op het MSN spel Bejeweld.
j_bos schreef op 20 november 2003 @ 14:22:
mijn scores krijg ik niet bewaard?
Hoe ga je als een spel klaar is terug naar het hoofdmenu en slaat ie je score op?
Dat is mij dus ook een keer gebeurd. :( Volgens mij moet je niet gelijk het spel sluiten als je gewonnen hebt, maar nog een keer spelen ofzo.

edit:
Vanochtend kreeg ik weer een nieuwe SMS:
Nokia Game schreef op 23 november 2003 @ 10:31:
Browsing through the Tokyo subway. Beat Subber before November 26, 1200 GMT on nokiagame.com. xF
Een nieuw spel dus, wat tot morgen 13:00 uur nog password protected is met "kasumigaseki". In dit spel moet je Flo, met 2 bewakers, in een bepaalde trein stoten. Het is mij nog niet gelukt, maar ik heb het ook pas 1 keer gespeeld. ;)

Nog andere mensen die nog steeds meedoen?

[ Voor 25% gewijzigd door Joni op 23-11-2003 20:01 ]

• Joni
  • Niet online
* Joni doet een laatste kick in de hoop dat er nog meer Nokia Gamers op GoT zitten. :P

Ik vind de Nokia Game dit jaar toch wel erg tegenvallen. Het enige wat je tot nu toe eigenlijk gedaan hebt is het spelen van een paar redelijk simpele spelletjes. Spelletjes die in de vorige keren dat ik mee deed eigenlijk alleen bedoeld waren als intro.

Iets leuks uit een voorgaand jaar was bijvoorbeeld het kiezen van een route in een ondergronds gangenstelsel, of het kiezen van een bepaalde bestemming. Zoiets zit er in deze Nokia Game vooralsnog niet en dat vind ik erg jammer. Zo leuk als de Nokia Game de voorgaande jaren was, zo saai is het nu.

Ik hoop dat de laatste paar dagen van de Nokia Game interessanter worden.

Mijn score na Desertfreeze en 1 keer Flo Boarding Rocky Rushes is overigens 22566. Straks nog even verbeteren. :P

edit:
Ik kom er dus net pas achter, dat de andere Flo Boarding levels ook meetellen voor je score. Dat wordt dus flink m'n score verbeteren. :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Joni op 27-11-2003 14:46 ]

• mrsar

mrsar

lol :)
anyway,ik zit in de finale :)

• Joni
  • Niet online
Dear Nokia Game finalist,

Congratulations! You made it to the finals.
You are among the happy few that will face the last obstacle between you and one of those shiny Nokia N-Gage(tm) game decks.
(...)
Ik dus ook, maar ik sta met 45749 punten op de 1129ste plek nationaal, dus ik denk niet dat ik iets ga winnnen. :+

Ik ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren en ik hoop dat het wat leuks wordt. :)

• mrsar

mrsar

ik sta op plek 630 ofzo :)
nou ja,nog paar minuten en dan zou het moeten gaan beginnen :)

• Joni
  • Niet online
Ik heb net de finale game gespeeld! Het is een soort simpele versie van GTA. Je bestuurt een auto en je moet 3 dingen doen:

1) Een tracking device ophalen.
2) Je auto upgraden.
3) De auto van AnyOne opzoeken en kapot rijden.

Ik vind dit het leukste spel tot nu toe, maar de Nokia Game 2003 is voor mij nog steeds een tegenvaller.

Mijn score is nu 79863, wat momenteel de 639ste plaats nationaal is. :P

[ Voor 2% gewijzigd door Joni op 28-11-2003 15:59 . Reden: btw ]

• mrsar

mrsar

idd het leukste spel,sta op plaats 429
heb in dat spel 40233 punten
totaal is 108112 punten

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Willen jullie trouwens A.U.B niet met teveel te gelijk die Nokia game gaan doen , ik zit namelijk op dit moment de switches etc... te monitoren van de Nokia game .
Dus als er iets onderuit gaat , of in de stress schiet moet ik ook nog wat gaan doen ook op me werk 8)7

• mrsar

mrsar

lol,ach,tis nu afgelopen :) je kan weer verder slapen ;)

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-11 19:11
mrsar schreef op 29 november 2003 @ 13:13:
lol,ach,tis nu afgelopen :) je kan weer verder slapen ;)
kijk nou, een nokiagame topic notabene
dat is al 1 topic meer dan vorig jaar volgens mij
Nokia game lijkt niet zo te leven op Tweakers, wat mij verbaast omdat het hier stikt van de gamers en gadget freaks wat toch de ideale combinatie zou moeten zijn om te nokiagamen. Ik vond het op zich wel leuk, hoewel ik mij gruwelijk ergerde aan die spelletjes die vastliepen waarna je weer 3 uur kon spelen om tot hetzelfde punt te komen. Maar goed ik heb alweer gewonnen dus mij hoor je niet klagen.
Iemand een Ngage kopuh? ik heb al een 3650 >:)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Pagina: 1