Toon posts:

WiFI onderwerp frondpage weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er was een nieuw post van ene ....XP wimxp of zoiest.
Het ging over een nieuwe plaats waar binnen kort draadloos geinternet zou kunnen worden.
Al snel bleek dat de nieuwsposter de eigenaar cq directeur van die onderneming was.
en dat hij onder verschillende namen daar reactie op zijn eigen vragen gaaf (erggg positief allemaal.

Mijn vraag :Waar is die nieuws post? ik kan hem nergens vinden.
Is hij verwijderd ofzo

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:08

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Waarschijnlijk staat die hier ergens tussen. :)

[ Voor 85% gewijzigd door Longbeard op 01-10-2003 03:51 ]

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ik denk dat je even twee begrippen door elkaar haalt ;). Een nieuwspost is een artikel op de site en jij hebt het over reacties daarop of over een shopsurvey. Er staat dan ook geen nieuwspost over wifi terug onder embargo, laat staan dat wij directeuren van ondernemingen zelf hun nieuws laten posten :P

Voor zover ik zie is er de afgelopen dag geen reactie van iemand met 'wim' of 'xp' in z'n naam verwijderd. Maar dat is vrij moeilijk voor zeker te checken als je geen gebruikersnaam hebt of op z'n minst een linkje van het artikel in kwestie... :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

nieuws: Gratis WiFi-netwerk in aantocht voor Amsterdam-Oost is de laatste post over draadloos internet, maar ik kan je verzekeren dat de nieuwsposter daarvan geen eigenaar c.q. directeur van die onderneming is, en dat er geen reacties daar zijn verwijderd.

Kortom ik begrijp weinig van dit verhaal en vermoed net als Kjev dat je een aantal begrippen / site-onderdelen behoorlijk door elkaar aan het halen bent.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: SkyAccess biedt draadloos alternatief via geenADSL.nl

dit was hem :)
Geen idee waarom ik hem niet meer kon terug vinden.
Allemaal bedankt :)