Norton antivirus en firewall 2003 updaten niet

Pagina: 1
Acties:

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:44
Ik heb Norton systemworks 2003 en Norton Personal Firewall 2003, heb deze tijde lang goed geinstalleerd gehad. Om een rede die ik niet weet starte zowel antivirus(die bij systemworks zit) en de firewall niet meer op bij het starten van windows.

Toen heb ik de hele zooi na een dag of 2 maar opnieuw geinstalleerd. Natuurlijk gelijk live update laten zoeken naar alle updates. Na het downloaden geeft hij aan dat eerst Norton common client geinstaleerd moet worden, maar ik krijg geen optie om de huidige installatie te stoppen (wat meerdere onderdelen bevat). Na een restart weer live update runnen want een aantal onderdelen kon hij nog niet installeren. Nu komt het probleem: hij wil systemsworks,antivirus en de firewall niet updaten en geeft alles detail "Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1" met daaronder een regel verschillend voor elk onderdeel (bijv. NORTON INTERNET SECURITY 6.0.2).

Ik heb de installatie meerdere malen opnieuw geprobeerd, en geen goed resultaat :(

Doe ik hier iets verkeerd?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:40
Je hebt natuurlijk wel de originele versie....althans dat nemen wij hieraan.

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:32
ik heb de oplossing gevonden... na heel veel puzzelen...

het komt erop neer dat je alle producten van symantec VOLLEDIG moet deinstalleren, ook uit het register en op allerlei andere plaatsen..

daarna bv eerst alleen Norton Systemworks installeren.. en bij de LiveUpdate alleen kiezen voor de update van Common Client...

hmmm ff urltje die mij er precies door heen heeft geholpen:

http://service1.symantec....nDocument&src=bar_sch_nam

volgt de instructies precies op en het zou verholpen moeten zijn...

dus eerst alles verwijderen.. en dan volgens de Symantec manier LiveUpdate gebruiken om Common Client aan de gang te krijgen

suc6!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Graham schreef op 01 October 2003 @ 02:27:
Je hebt natuurlijk wel de originele versie....althans dat nemen wij hieraan.
doet dat er toe pinda?

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 23:40
Maar natuurlijk, misschien heeft Erik070 een illegale versie en kan hij daardoor niet updaten. (jah dat kan, en jah dat hoeft niet meteen te gebeuren als je hem gebruikt...dan kan dus na een tijdje).

Helpen in zo'n geval heeft dan vrijwel weinig zin....
pinda?
En waar slaat dit woord op ?