Toon posts:

ZoneAlarm blocked "internet" na herstarten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem; ik gebruik ZoneAlarm, heel leuk en aardig allemaal.

Maar zodra ik mijn PC heb opgestart en ik open Internet Explorer dan blocked ZoneAlarm het zooitje. Sluit ik ZoneAlarm af, herstart ZA opnieuw dan kan ik wel surfen (en dan staat ie dus ook aan). :?

Ik heb alle benodigde programs/components permission gegeven maar toch blocked ZoneAlarm hem na het opstarten van de PC. Iemand een idee? Ik gebruik win2000 in combinatie met zonealarm 4.123

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Lijkt op een bug ofzo. Heb je al geprobeerd ZA opnieuw te installeren?

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Kan het zijn dat ZoneAlarm de eerste keer niet goed en wel wordt opgestart. Je kan proberen om ZoneAlarm niet automatisch te laten opstarten maar pas zelf met de hand op te starten als je PC IDLE is. Of controleer even of alles wat ZoneAlarm nodig heeft ook draait. Weet niet meer precies maar ze hadden in iedergeval de TrueVector Service en nog 1 of twee processen. (Gebruik het al 2 jaar niet meer)

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-09 00:52
Zoiets hier ook. alleen bij mij msn messenger 6, die niet automatisch in mag loggen. Als ie goed en wel opgestart is, mag het ineens wel. Met windows messenger 4.7 voorheen nooit gehad. Op mijn vriendin haar pc exact hetzelfde.... ?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.