[PC] Midnight Club II

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 18:12
Ik heb het volgende probleem met dit spel; zodra ik in het menu kom, gaat deze automatisch naar links/onder scrollen.
Zodra ik dit tegenhoud d.m.v. de pijltjestoetsen rechts en boven op mijn keyboard ingedrukt te houden, blijft ie pas stilstaan.

Ik heb helaas dus nog geen rondje kunnen rijden, omdat ik niet uit het menu kom :(

Ik heb het met 2 verschillende controllers geprobeerd (USB en gamepoort), zelfs na een compleet nieuwe install van Windows XP was er geen verbetering.
Met de demo versie van het spel heb ik precies hetzelfde probleem.

Verwijderd

Joystick(s) gekalibreerd?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Je gaat toch je Windows niet opnieuw installeren omdat een game raar doet... dan blijf je soms aan de gang ;)

Maar het heeft idd met je joystick(s)/stuurtje temaken, ik had dat ook.
Als ik bv. mijn gas pedaal half indrukte stopte de cursor.
Split axis voor mijn stuur vond dit spel niet fijn... maar dat was zo opgelost.

• Vimana
Joysticks had ik al gekalibreerd, geen probleem mee, onder andere games doet ie het wel.

En ik had Windows niet opnieuw geinstaleerd voor dat spel hoor ;) nieuwe HDD gekocht.
Redje schreef op 01 October 2003 @ 08:57:

... maar dat was zo opgelost.
Eeerm.... wat had je dan gedaan?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Ik had dus split axis uitgezet (in de Logitech Profiler) ;)

Als je alle joysticks etc. loskoppelt zou het probleem weg moeten zijn.
Hang er dan één stick aan en swap deze als je meerdere hebt, misschien geeft 1 stick het probleem.

Hier werkt het met zowel een Logitech WFF en Rumblepad tegelijk aangesloten prima.

/edit
Welke controllers gebruik je?

[ Voor 6% gewijzigd door Redje op 01-10-2003 10:23 ]

• Vimana
Ik gebruik op dit moment een PS2 controller via een converter op de USB poort, maar met mijn andere gamepad (Gravis Xterminator op de gameport) had ik hetzelfde probleem.
Pagina: 1