ik wil mijn xp1800 t-bred op 2,1volt laten lopen is dit gevaarlijk zoja wat is dan de maximale voltage die hij aan kan en zijn er ook mensen die hun cpu op een nog hogere voltage hebben lopen en ja ik heb de search gebruikt en ik gebruik watercooling en mijn cpu is 45 graden full load en hij krijgt nu een voltage van 1,95volt.
Dan heb je de search vast en zeker niet goed genoeg gebruikt, en anders vind je ook best veel informatie in de Faq.
En je hoeft niet bang te zijn om af en toe eens leestekens te gebruiken hoor...
En je hoeft niet bang te zijn om af en toe eens leestekens te gebruiken hoor...
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik heb het zooitje hier op luchtkoeling draaien en durf er met een gerust hart 2,3V in te pompen. Als je maar zeker weet dat je koeling dit kan verwerken en je blok er echt goed opzit. Anders zie je een mooi plofje rook en piep piep en weg is je CPU.
Maar een 1800+ T-Bred moet hier tegen kunnen.
Deze vraag had je ook kunnen vinden met een beetje googlen en 'searchen'
Maar een 1800+ T-Bred moet hier tegen kunnen.
Deze vraag had je ook kunnen vinden met een beetje googlen en 'searchen'
Verwijderd
Je kan er prima 2.1V opzetten, maar je CPU leeft niet lang als je het voor lange tijd draait. Voor een PiFast is het bijvoorbeeld wel ok..en 3DMark ook, maar weken achtereen hoog voltage draaien is niet goed. Je CPU zal langzaam minder hoog gaan. Goed koelen is belangrijk. Hoe beter je koelt hoe meer hij kan hebben.
Dit topic is gesloten.
![]()