Ik kreeg vandaag dit in mijn mail:
http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1NecN223i_test.html
- U neemt een KPN Flexibel Allround abonnement met een imode 250kb abonnement voor 12 Maanden, dit is een abonnement zonder belminuten.
- U krijgt van ons een NEC N223i met simlock (werkt alleen met KPN).
- U betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
- Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
- Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug en betaalt u € 29,- borg voor het toestel.
- Als u het toestel in de 12e of 13e maand terug stuurt krijgt u deze borg terug.
- U betaalt € 11,34 verzendkosten.
- Het geld (€ 121,-, de borg (€ 29,-) krijgt u terug na opsturen van het toestel) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort
samengevat is dit:
- een gratis abo zonder belminuten dmv cashdeal met gsmstunter
- een telefoon die je 29euro (+11 verzendkosten) kost
- 250kb gprs-en per maand
- nummerbehoud (weet niet of het gratis is)
klinkt goed, ik heb ook goede ervaring met gsm-stunter (iig geen problemen mee gehad)
lijkt me wel een mooie aanbieding toch?
wat kun je eigenlijk met die 250kb?
gprs bij kpn is dat altijd imode? en kun je via imode ook op irc?
http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1NecN223i_test.html
- U neemt een KPN Flexibel Allround abonnement met een imode 250kb abonnement voor 12 Maanden, dit is een abonnement zonder belminuten.
- U krijgt van ons een NEC N223i met simlock (werkt alleen met KPN).
- U betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
- Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
- Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug en betaalt u € 29,- borg voor het toestel.
- Als u het toestel in de 12e of 13e maand terug stuurt krijgt u deze borg terug.
- U betaalt € 11,34 verzendkosten.
- Het geld (€ 121,-, de borg (€ 29,-) krijgt u terug na opsturen van het toestel) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort
samengevat is dit:
- een gratis abo zonder belminuten dmv cashdeal met gsmstunter
- een telefoon die je 29euro (+11 verzendkosten) kost
- 250kb gprs-en per maand
- nummerbehoud (weet niet of het gratis is)
klinkt goed, ik heb ook goede ervaring met gsm-stunter (iig geen problemen mee gehad)
lijkt me wel een mooie aanbieding toch?
wat kun je eigenlijk met die 250kb?
gprs bij kpn is dat altijd imode? en kun je via imode ook op irc?
[ Voor 3% gewijzigd door Jimbolino op 30-09-2003 23:23 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall