Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15
Ik kreeg vandaag dit in mijn mail:

http://www.gsmstunter.nl/ActieKPNAllround1NecN223i_test.html

- U neemt een KPN Flexibel Allround abonnement met een imode 250kb abonnement voor 12 Maanden, dit is een abonnement zonder belminuten.
- U krijgt van ons een NEC N223i met simlock (werkt alleen met KPN).
- U betaalt eenmalig € 150,- aan KPN waarmee u een volledig jaar abonnementsgeld inclusief aansluitkosten afkoopt.
- Gewoonlijk betaalt u € 52,50 aansluitkosten en 18,95+5= 23,95 x 12 maanden = € 287,40 voor het eerste jaar, nu slechts € 150,-!
- Maar nu krijgt u van ons € 150,- terug en betaalt u € 29,- borg voor het toestel.
- Als u het toestel in de 12e of 13e maand terug stuurt krijgt u deze borg terug.
- U betaalt € 11,34 verzendkosten.
- Het geld (€ 121,-, de borg (€ 29,-) krijgt u terug na opsturen van het toestel) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort

samengevat is dit:

- een gratis abo zonder belminuten dmv cashdeal met gsmstunter
- een telefoon die je 29euro (+11 verzendkosten) kost
- 250kb gprs-en per maand
- nummerbehoud (weet niet of het gratis is)

klinkt goed, ik heb ook goede ervaring met gsm-stunter (iig geen problemen mee gehad)

lijkt me wel een mooie aanbieding toch?
wat kun je eigenlijk met die 250kb?
gprs bij kpn is dat altijd imode? en kun je via imode ook op irc?

[ Voor 3% gewijzigd door Jimbolino op 30-09-2003 23:23 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
gprs bij kpn is inderdaad imode.
IRC of andere chat dingen ben ik nog nie tegengekomen op imode. Bovendien moet je voor wel erg veel diensten betalen.
Ik heb overigens wel slechte ervaring met gsm-stunter.
Uiteindelijk de aansluitkosten moeten betalen terwijl dit niet nodig zou zijn.
Imode 250kb, zit je ERG snel overheen ook. Bovendien moet je dus ook betalen voor elke minuut die je belt en voor elk smsje dat je stuurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Was GSM stunter nou niet dat BUTT bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
nou, ik heb een 120min voor 0 euro abo van gsmstunter (KPN)
en heb er geen problemen mee gehad

en mijn ouders hebben een debitel (0 euro zonder belminuten)
ook geen problemen

allebei cashdeal, wel maandje later dan beloofd geld op de rekening, maar daar kijk ik wel doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Het punt is, het gaat bij hun meestal mis met hun echte acties, zoals dus de Nec N21i en Toshiba Imode toestel toendertijd. (Ik heb NEC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:34
Heb de N223i en S55 gelijk maar besteld, ben benieuwd hoe het gaat lopen met die gasten. De eerste ervaring was gelijk alweer prut natuurlijk, een mail waarin ik 5 vragen stelde werd beantwoord met 1 zin en bevatte ook maar 1 antwoord. Nu heb ik er al meerdere malen besteld en dat ging wel aardig, hoop dat het nu ook weer het geval is.

Wel jammer is -naar wat ik gehoord/gelezen heb- is dat GSMstunter prepaid pakketten van hun telefoon ontdoet (de Nec N223i dus), deze bij het abonnement stopt en zo goedkoop een telefoon kan leveren. Een officiele doos ontbreekt dan ook. Vandaar ook de simlock op de N223i!

[edit]
Bron: Telecomvergelijker.nl
bassie:
Wel jammer dat de zegel van het doosje verbroken was bij aankomst, die is blijkbaar geopend bij Gsmstunter. Daar baal ik best wel van.
Accepteer alleen ongeopende verpakking staat er op.
flippus:
Leuk wat GSM stunter zegt over het controleren van de inhoud. Maar het is iets anders. Ze verkopen bij het abonnement het PrePay NEC N223i. Ze moeten de doos even open maken om het prepaypakket eruit te halen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar je getting started boekje, dat is gewoon de prepay versie. Overigens hebben ze ook de Hotelbon van EUR 35,- eruit gehaald en, ja.. daarom zit het ook niet in een mooi gekleurd doosje, het hulsje waar ook PrePay op staat is thuis gebleven bij GSM stunter.

[ Voor 40% gewijzigd door Rickbv op 30-09-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
http://www.telecomvergelijker.nl/
In mijn tijd regende het daar klachten over hun, nu lijkt het wat beter te gaan.

Nec N223i als Prepaid toestel???? Het doel van dat toestel is imode. :?

Wat ik overigens een groot nadeel van NEC foons vind, is dat ik alleen onderdelen ervoor heb weten te vinden bij primafoon, voor de hoofdprijs, omdat het officieel spul is.

[ Voor 32% gewijzigd door Vincentio op 30-09-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:08
dus voor 29 + 11,34 heb ik een mooie NEC
want terugsturen hoeft tochniet na 1 jaar :?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:41

Stewie!

Keen must die!

Driek schreef op 30 september 2003 @ 23:54:
dus voor 29 + 11,34 heb ik een mooie NEC
want terugsturen hoeft tochniet na 1 jaar :?
alleen is die winkel harstikke onbetrouwbaar, geen communicatie mee mogelijk, ze nemen de telefoon niet op en op je emails krijg je alleen een autoreply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 22:04

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Ik heb al 3 telefoons bij GSM-Stunter gekocht
Een Nokia 6510 met abbo, 3310 met abbo en een Toshiba TS21i met I-modeabbo
heb nooit problemen gehad, mails zijn wel erg kort qua reactielengte
Printje voor de NEC en Samsung liggen al klaar en gaan morgen op de bus :) :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:41

Stewie!

Keen must die!

Ik vraag me af wat ze met teruggestuurde toestellen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar je moet het toesten tog treugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
Rickbv schreef op 30 September 2003 @ 23:37:
[...]
[...]
ik geloof dat ze zelfs daar niet meer in de lijst staan vanwege die klachten
DaMorpheus schreef op 01 October 2003 @ 00:10:
[...]
alleen is die winkel harstikke onbetrouwbaar, geen communicatie mee mogelijk, ze nemen de telefoon niet op en op je emails krijg je alleen een autoreply
toendertijd (precies 13maanden geleden) heb ik gebeld met een vraag over nummerbehoud, kreeg bijna direct iemand aan de lijn, en heeft mij ook meteen geholpen. Bestellen duurde ook niet langer dan een week toen.

Ik ben benieuwd of het daar nu veel slechter is dan toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 20:47

n00bs

Het is weer Zomer!

Sluit dit topic nou maar gewoon, laatst was er juist een enorme rel hier op GOT over dit @$%^ bedrijf ;)

Mijn advies: Koop hier Niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zo, net al een mail van GSMstunter binnen: 7:53: Uw bestelling wordt verwerkt. Das fijn om te horen :)

Maar wat het is, bestellen enzo gaat altijd prima bij GSMstunter, ontvangen ook nog wel. Maar zodra je pakketje kwijt is ofzo begint de ellende. En dat hoop ik voorlopig nog niet mee te maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die teruggestuurde toestellen gaan ze een jaartje later als prepaid verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
maar je hoeft de toetsellen toch niet terug te sturen?
hier geeft niemand echt een duidelijk antwoord op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is idd raar. Als je besluit hem niet terug te sturen ben je dan alleen je borg kwijt
of kunnen ze je ook dwingen de telefoon terug te sturen? 29 euro voor die nec lijkt me wel relaxed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

hoeft niet dan krijg je alleen je borg niet terug lijkt me, daarvoor betaal je meestal borg, om het te vergoeden als je het niet teruggeeft

edit: ik heb nog ff verder gekeken, voor mensen die de S55 willen is VTU-telecom misschien leuker. S55 voor in totaal 100 euro (1 euro duurder dan gsmstunter) maar ik zie nergens iets over verzendkosten en wat beter is is dat VTU de camera module erbij geeft.

edit2: hm, ik moet volgende keer toch beter lezen, gsmstunter geeft ook de camera erbij, dan blijft alleen het verhaal over de verzendkosten staan

[ Voor 75% gewijzigd door Sebastiaan op 01-10-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
nou, dan ga ik maar voor abo 2 deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

seb_ schreef op 01 October 2003 @ 09:56:
hoeft niet dan krijg je alleen je borg niet terug lijkt me, daarvoor betaal je meestal borg, om het te vergoeden als je het niet teruggeeft

edit: ik heb nog ff verder gekeken, voor mensen die de S55 willen is VTU-telecom misschien leuker. S55 voor in totaal 100 euro (1 euro duurder dan gsmstunter) maar ik zie nergens iets over verzendkosten en wat beter is is dat VTU de camera module erbij geeft.

edit2: hm, ik moet volgende keer toch beter lezen, gsmstunter geeft ook de camera erbij, dan blijft alleen het verhaal over de verzendkosten staan
Ik die de M55 voor 100 euro en de S55 voor 150 euro? :?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zo, orderbevestiging kreeg ik vanochtend om 7.45 ongeveer, de mededeling dat ik ben goedgekeurd om 8.45 en 10.15. Gaat erg snel daar, bij GSMstunter :)

Voor de betrouwbaarheid hoef je het niet te laten, alleen de probleem oplossing schijnt dramatisch te zijn daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

VinnieWeiss schreef op 30 September 2003 @ 23:40:

Nec N223i als Prepaid toestel???? Het doel van dat toestel is imode. :?

Wat ik overigens een groot nadeel van NEC foons vind, is dat ik alleen onderdelen ervoor heb weten te vinden bij primafoon, voor de hoofdprijs, omdat het officieel spul is.
Imode kan dus ook met prepay, de N223i gaat dan voor 199.95 over de toonbank (ongeveer) met een cd van Beyonce erbij, of hotelbon..

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

[..]

bassie:
Wel jammer dat de zegel van het doosje verbroken was bij aankomst, die is blijkbaar geopend bij Gsmstunter. Daar baal ik best wel van.
Accepteer alleen ongeopende verpakking staat er op.
flippus:
Leuk wat GSM stunter zegt over het controleren van de inhoud. Maar het is iets anders. Ze verkopen bij het abonnement het PrePay NEC N223i. Ze moeten de doos even open maken om het prepaypakket eruit te halen. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar je getting started boekje, dat is gewoon de prepay versie. Overigens hebben ze ook de Hotelbon van EUR 35,- eruit gehaald en, ja.. daarom zit het ook niet in een mooi gekleurd doosje, het hulsje waar ook PrePay op staat is thuis gebleven bij GSM stunter.
Pure oplichting dus IMHO, zowel van de klant als van de provider.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
Diaboluzzz schreef op 01 oktober 2003 @ 12:27:
[..]
Pure oplichting dus IMHO, zowel van de klant als van de provider.
ja ga nog maar even de boel op zitten stoken !!!
Erg onzinnig om reacties van anderen te quoten.
Als je zelf geen ervaring met deze winkel hebt hou dan je mond aub !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
Ik he nu een vraag je: dusj betaals die 29 euro plus 11 euro en daarna is ut over?
je hoef hetm neit trug te sturen?? antwoord alsje blieft met ja of nee:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
ja, dat staat er toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van telecomvergelijker.nl:
Gepost door gsmstunter.nl op 01/10/2003 12:44 Rating: 0 (Niet gemodereerd)
Inderdaad als je het toestel na een jaar niet terug stuurt dan hoef je geen boete te betalen. Je bent alleen maar je borg van 29 euro kwijt.

met vriendelijke groet
Coen Hendriks
GSMstunter.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

HaaZ schreef op 01 oktober 2003 @ 12:07:
[...]

Ik die de M55 voor 100 euro en de S55 voor 150 euro? :?
ik zie hier toch echt dit staan bij de S55 op vtu telecom:
- Totaalpakket:€ 150.00.
- Casback - €50.

Wat dus neerkomt op 100 euro. De M55 is ook 100 euro, want die wordt aangesloten met een economy flexibel en niet een allround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 12:26
seb_ schreef op 01 oktober 2003 @ 09:56:

Ik kwam een paar dagen geleden deze actie van VTU Telecom ook tegen. En vandaag dus ongeveer dezelfde actie van GSM stunter.

Vorig jaar had GSM stunter die 6 abo's van Telfort stunt met een Nokia 6310 en een iPaq. Dat is toen goed gegaan, hoewel het geld later dan afgesproken terug gestort was.

Ik denk dat ik vanavond maar eens naar VTU Telecom ga (Uden is vlakbij en ze zijn open tot 21:00) om daar eens te kijken en te informeren. Bovendien heb ik dan misschien de telefoon meteen, ipv te wachten op de post ;)

Bovendien weet ik dat VTU al erg lang bestaat, zitten ze dichtbij en hebben ze gewoon een winkel. Net iets betrouwbaarder.

[ Voor 6% gewijzigd door RobbertC op 01-10-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb goede ervaringen met gsmstunter (gratis abbo) en mijn oom ook (heeft er al 5 keer ofzo besteld)
Ik ga denk ik deze ook maar even halen dan want dit is geen geld..

verder nog een paar vraagjes:
- Is het mogelijk om in te stellen dat je als je bijvoorbeeld 250kb gebruikt hebt dat je dan niet kan connecten oid?

-Is het mogelijk om je bel minuten en belkosten bij te houden zoals dit bij Nokia kan..? (kosten incl. sms?)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

En RobbertC nog langs geweest bij VTU? en is het allemaal gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 12:26
seb_ schreef op 02 oktober 2003 @ 21:05:
En RobbertC nog langs geweest bij VTU? en is het allemaal gelukt?
Ja, ik ben nog langs geweest :)

Abo meteen afgesloten, en ik heb nu een Siemens S55 met camera. De telefoon is simlock vrij (ik heb er m'n Vodafone simkaart ingedaan) en er zit geen datakabel in de doos. Verder krijg je een i-mode intro te zien als je de telefoon aan zet, en was een i-mode achtergrond standaard. De instellingen voor i-mode zaten er ook al standaard in. Maar ja, dat valt er allemaal af te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Kijk, dat had ik dus ook met de S55 van GSMstunter. Geen kabel en ge-imodiseerd. Opzich wel logisch icm imode abonnement, maar als trouwe Siemens fan mis ik toch m'n (altijd standaard) datakabeltje wel. Vooral omdat er nu een nieuwe connector op zit. Ik ben eigenlijk nog naar iets opzoek als de normale firmware zodat alle imode eruit gesloopt is, maar dit zal helaas wel tegen de policy hier in zijn ;)

Over de Nec N223i eigenlijk niets dan lof. Voor die 40euro (11,34 + 29euro) heb je een prima toestel, en een abonnement waarmee je je prima kunt redden. Alles werkt zoals het moet werken, scherm is best aardig en de behuizing ziet er toch wel netjes en degelijk uit. Jammer dat er een simlock van KPN op zit, maar dat zal ik ook maar dat zal ook wel tegen de policy hier in zijn om dat te bespreken ;)

Al met al ben ik tevreden met de aanbiedingen van GSMstunter, dinsdagavond besteld, donderdag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:43

Garyu

WW

seb_ schreef op 01 oktober 2003 @ 09:56:

Is dat dan ook een prepay/gelocked toestel?
Edit: Beter lezen Garyu 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Garyu op 03-10-2003 02:18 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusdebospooier
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 11:00

Paulusdebospooier

Hobbyist.

Kan ik mijn huidige kpn-prepaid kaart ook in deze telefoon gebruiken? En kun je met deze telefoon ook wappen? Met het abonnement of met mijn prepaid kaart?

edit: Dat de telefoon wappen kan heb ik al gevonden op http://www.vergelijking.b...tails.php?toestel_num=103 en http://www.wapzon.com/web...detail.asp?Pid=2787&Bid=9 . Nu weet ik alleen nog niet of dat met mijn huidige prepaidkaart kan of met het abo.

[ Voor 48% gewijzigd door Paulusdebospooier op 03-10-2003 22:39 . Reden: zelf al wat info gevonden. ]

Geen auto mooier dan de W116!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimbolino schreef op 30 September 2003 @ 23:22:
- Het geld (€ 121,-, de borg (€ 29,-) krijgt u terug na opsturen van het toestel) wordt binnen 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort
hmm, welke 121 euro is dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
ik ebn geintresseerd maar als ik hem niej trug stuur moet ik dus diej 150€ weer betalen het tweede jaar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 19:48
nee, voor zover ik begrepen (door een reactie van gsmstunter op het topic van telecomvergelijker) krijg je alleen je 29 Euro borg niet terug.

Bedenk trouwens wel dat het tot op heden niet mogelijk is dit toestel te unlocken, heb ik bevestigd gekregen 2 x per email en 1x bij een unlock-shop, dat is de reden dat ik hem niet koop.
Is wel een mooi toestel, maar ik heb geen zin om die hoge gebruikskosten te betalen die bij dit abonement horen. :)

----------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, welke 121 euro is dat nou?
die 150€ cashback - 29€ borg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
dwaziodo schreef op 04 October 2003 @ 15:20:
ik ebn geintresseerd maar als ik hem niej trug stuur moet ik dus diej 150€ weer betalen het tweede jaar????
Anders let jij ff op je spelling ofzo :X Die 150euro betaal je inderdaad weer het tweede jaar, daarom moet je ook zorgen dat binnen 1 jaar bij KPN weer opzegt.
The Dutchman schreef op 04 October 2003 @ 15:59:
nee, voor zover ik begrepen (door een reactie van gsmstunter op het topic van telecomvergelijker) krijg je alleen je 29 Euro borg niet terug.

Bedenk trouwens wel dat het tot op heden niet mogelijk is dit toestel te unlocken, heb ik bevestigd gekregen 2 x per email en 1x bij een unlock-shop, dat is de reden dat ik hem niet koop.
Is wel een mooi toestel, maar ik heb geen zin om die hoge gebruikskosten te betalen die bij dit abonement horen. :)
Er zijn op internet wel unlock-codes (als in 'commandos') te vinden, maar daarvoor heb je een 8 cijferige code nodig. Dus als je nou eens een avondje ervoor gaat zitten, dan moet je uit al die 10 miljoen mogelijkheden toch wel eens de goeie hebben ;) Als je daar geen zin in hebt, dan heb je dus een simlock idd. Maar ik denk dat je voor 11,34 euro geen grote strop kan hebben, je stuurt hem na dat jaar gewoon weer terug. Of je belt gewoon met dat KPN abonnement, of zeg ik nou iets heel raars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Rickbv schreef op 03 oktober 2003 @ 00:34:
Kijk, dat had ik dus ook met de S55 van GSMstunter. Geen kabel en ge-imodiseerd. Opzich wel logisch icm imode abonnement, maar als trouwe Siemens fan mis ik toch m'n (altijd standaard) datakabeltje wel. Vooral omdat er nu een nieuwe connector op zit. Ik ben eigenlijk nog naar iets opzoek als de normale firmware zodat alle imode eruit gesloopt is, maar dit zal helaas wel tegen de policy hier in zijn ;)

Over de Nec N223i eigenlijk niets dan lof. Voor die 40euro (11,34 + 29euro) heb je een prima toestel, en een abonnement waarmee je je prima kunt redden. Alles werkt zoals het moet werken, scherm is best aardig en de behuizing ziet er toch wel netjes en degelijk uit. Jammer dat er een simlock van KPN op zit, maar dat zal ik ook maar dat zal ook wel tegen de policy hier in zijn om dat te bespreken ;)

Al met al ben ik tevreden met de aanbiedingen van GSMstunter, dinsdagavond besteld, donderdag in huis.
Jij had beide aanbiedingen tegelijk besteld? Dat kan gewoon?

k heb dat namelijk ook gedaan, maar alleen de Siemens gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
HaaZ schreef op 09 October 2003 @ 00:05:
[...]
Jij had beide aanbiedingen tegelijk besteld? Dat kan gewoon?

k heb dat namelijk ook gedaan, maar alleen de Siemens gekregen
Heb inderdaad tegelijk besteld, echter wel met 2 verschillende contractanten. (ouders komen soms nog wel eens van pas ;) )

Misschien dat jouw 2e aanvraag nog in behandeling is bij GSMstunter/KPN, en dat daar misschien een borg over betaald moet gaan worden omdat het meerdere aansluitingen op 1 naam zijn. Ik had namelijk ook eens een keer 2 KPN abo's op 1 naam besteld, het 1e abo kreeg ik binnen een paar dagen, het 2e abo werd aangesloten na een borg van 450euro betaald te hebben. Die mededeling volgde pas een week nadat ik mijn 1e abo ontvangen had. Dus nog even geduld denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Rickbv schreef op 09 October 2003 @ 00:09:
[...]

Heb inderdaad tegelijk besteld, echter wel met 2 verschillende contractanten. (ouders komen soms nog wel eens van pas ;) )

Misschien dat jouw 2e aanvraag nog in behandeling is bij GSMstunter/KPN, en dat daar misschien een borg over betaald moet gaan worden omdat het meerdere aansluitingen op 1 naam zijn. Ik had namelijk ook eens een keer 2 KPN abo's op 1 naam besteld, het 1e abo kreeg ik binnen een paar dagen, het 2e abo werd aangesloten na een borg van 450euro betaald te hebben. Die mededeling volgde pas een week nadat ik mijn 1e abo ontvangen had. Dus nog even geduld denk ik :)
Ah ok, naja, dr hebben al es 3 KPN abbo's op mn naam gestaan, moet kunnen lijkt me idd..
Dan wacht ik ff af :)

k zag trouwens de Siemens M55 voor 75 euro.. òòk wel weer leuk :D
blijf bezig zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulusdebospooier
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 11:00

Paulusdebospooier

Hobbyist.

Paulusdebospooier schreef op 03 October 2003 @ 12:51:
Kan ik mijn huidige kpn-prepaid kaart ook in deze telefoon gebruiken? En kun je met deze telefoon ook wappen? Met het abonnement of met mijn prepaid kaart?

edit: Dat de telefoon wappen kan heb ik al gevonden op http://www.vergelijking.b...tails.php?toestel_num=103 en http://www.wapzon.com/web...detail.asp?Pid=2787&Bid=9 . Nu weet ik alleen nog niet of dat met mijn huidige prepaidkaart kan of met het abo.
Ik heb het antwoord op mij eigen vraag alweer gevonden, want ik heb het toestel gewoon besteld. Met mijn prepaid kpn-kaart kan ik gewoon bellen, mailen en wappen. Ik kreeg zelfs 10 euro i-mode-tegoed gratis bij aanmelden. De meegeleverde sim met abo ligt nog keurig ongebruikt in z'n hoesje.

Geen auto mooier dan de W116!

Pagina: 1