• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 17:47
Ik heb sinds vandaag een acer n10.
Ik lees hier en daar dat je krasjes krijgt op het scherm, en dat je om dat te voorkomen een doorzichtige screen cover kan kopen.

Weet iemand waar die te krijgen zijn?

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zoeken naar screenprotectors op google, tweakers en http://www.pocketpcclub.nl . Zelf vind ik de G2 screenprotectors op http://www.pdascreenprotectors.com het best werken.

Alors.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:34

Nitai

Live the life you love.

of je gaat langs bij de mediamarkt, ik heb gewoon een willekeurige screen protector gepakt dat een beetje paste (Sony Clie) en die gebruik ik voor m'n Acer N10.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

ZIt dat wel helemaal goed dan?
Waarvoor gebruik je een screenprotecter?
Ik gebruik gewoon een leren hoesje zonder schermprotectie van mediamarkt, ik heb niet echt last van krassen, en ik gebruik em al ruim 2 maanden

• maartenvdv737
Het is eigenlijk meer uit voorzorg. Als je een keer per ongeluk met iets scherps erover heen krast is niet meteen je scherm naar de klote.

Daarnaast heb je dan niet steeds een vet scherm wat je moeilijk schoon krijgt.

• Nitai
  • Laatst online: 11:34

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 16:11:
ZIt dat wel helemaal goed dan?
Waarvoor gebruik je een screenprotecter?
Ik gebruik gewoon een leren hoesje zonder schermprotectie van mediamarkt, ik heb niet echt last van krassen, en ik gebruik em al ruim 2 maanden
Jaromir, vrijwel helemaal goed, er ontbreekt een milimeter, maar dat vrije stuk laat ik aan de bovenkant vrij aangezien ik daar nooit kom met m'n stylus.

Het is ook nog eens anti reflecterend, dus je hebt beter zicht in zonnige omstandigheden. Erg handig!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

De beste (imho) worden verkocht door Brando: http://shop.brando.com.hk/acer.php

Zoef

• Dielie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 18:23

Dielie

*BURP!*

Zpottr heeft absoluut gelijk! Ik heb 'n Brando voor mijn Dell Axim, en dat is werkelijk een sublieme protector. Het is wèl ff wat gedoe om 'em goed op je scherm te krijgen (stofvrij en zonder lucht), maar dan heb je ook wat. Op de badkamer, naast een hete douche is de beste manier (luchtvochtigheid slaat stof neer). :)

Heb destijds met creditcard betaald. Uitstekende afhandeling. Aanrader!

• maartenvdv737
Nou, ik heb em ook besteld hoor. Afhandeling ging prima, ding ook binnen een week in huis..

Nu krijg ik dus een Protector Plus, voor de Acer N10, althans, dat staat op de verpakking.

De cover past redelijk op het scherm, maar hij blijft voor geen meter zitten!

Eerst staat er: remove the protector's backing. Dit is één of ander stom plakkertje, ZONDER gele pijl zoals overal staat. Er blijft ook helemaal niets plakkends over.

Ik zit dus met een proctector zonder plak gedeelte en als ik die op mijn scherm leg en ik keer mijn pda om, dan dondert ie er gewoon weer af.

Ben ik nou zo dom, of heb ik gewoon de verkeerde cover thuis gestuurd gekregen??

• miles
  • Laatst online: 24-02 05:04
ik heb ook die van brando voor m'n axim. je schuift hem eigenlijk een heel klein beetje onder het randje aan de onderkant, daardoor blijft ie perfect zitten. Die van brando zijn trouwens afwasbaar, dus je kunt ze hergebruiken.

• maartenvdv737
Hij klemt absoluut niet vast onder de randjes, ik krijg em maar onder 2 randjes tegelijk. Naar mijn inziens had hij best wat groter mogen zijn.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Vreemd. De Brando creen cover voor mijn iPaq plakt wel degelijk, en ik hoef 'm zeker niet onder de randjes te schuiven om 'm te laten zitten.

Misschien heb je de protector weggegooid en probeer je het schutfolie op je scherm te plakken ;) ?

Zoef

• maartenvdv737
Ik ben niet echt dom natuurlijk :-)

Pagina: 1