Ik heb een Compaq N610c laptop, en deze heeft altijd probleemloos dienst gedaan.
Vandaag stond ie te downloaden (FTP) en opeens stond ie helemaal vast: niets hielp, ook Ctrl-Alt-Del niet.
Ik heb hem uitgezet door powerknopje ingedrukt te houden.
Daarna wilde hij niet meer booten.
Ik heb toen even gewacht en hij begon met booten maar stond daarna weer vast.
Nu blijkt, dat hoe langer ik wacht, hoe beter hij boot en blijft draaien.
Wanneer ik bijv. een uur wacht, start ie probleemloos op en doet alles wattie moet doen en plotseling (ook wanneer je niets doet) staat ie weer helemaal vast.
Wanneer je dan even wacht (10 min.) en daarna weer opstart en het BIOS ingaat, staat-ie ook doodleuk in het BIOS vast. Maar wanneer je te snel opstart, kom je niet eens het BIOS in: hij staat alweer vast.
Hoe langer je wacht , hoe meer je kan doen.
Alles is helemaal up to date.
Ik heb geheugenmodules uitgewisseld, alles schoongemaakt, koeling gecontroleerd etc. maar niets helpt.
Iemand nog een helder idee???
-
Vandaag stond ie te downloaden (FTP) en opeens stond ie helemaal vast: niets hielp, ook Ctrl-Alt-Del niet.
Ik heb hem uitgezet door powerknopje ingedrukt te houden.
Daarna wilde hij niet meer booten.
Ik heb toen even gewacht en hij begon met booten maar stond daarna weer vast.
Nu blijkt, dat hoe langer ik wacht, hoe beter hij boot en blijft draaien.
Wanneer ik bijv. een uur wacht, start ie probleemloos op en doet alles wattie moet doen en plotseling (ook wanneer je niets doet) staat ie weer helemaal vast.
Wanneer je dan even wacht (10 min.) en daarna weer opstart en het BIOS ingaat, staat-ie ook doodleuk in het BIOS vast. Maar wanneer je te snel opstart, kom je niet eens het BIOS in: hij staat alweer vast.
Hoe langer je wacht , hoe meer je kan doen.
Alles is helemaal up to date.
Ik heb geheugenmodules uitgewisseld, alles schoongemaakt, koeling gecontroleerd etc. maar niets helpt.
Iemand nog een helder idee???