Nieuwe abonnementen wanadoo

Pagina: 1
Acties:

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
Nieuwe abonnentsvorm van wanadoo "Wanadoo broadband power"

Op de website van wanadoo is de informatie nog vrij summier, daarom heb ik de volgende vragen.

Ik heb nu een Com21 modem, krijg ik hiervoor een eurodocsis?
En met wat voor protocol maak ik nu verbinding met het internet?
Ik heb nu een sitecom die rasppoe verbinding maakt gaat dit nog werken?

En krijg je nu eindelijk een vast ip adres, of blijft het aanmodderen met een dynamisch adres?

Als iemand hier iets van weet, laat even wat achter, alvast bedankt!

Verwijderd

Sorry, ik kan je hier geen antwoord opgeven, maar ik neem aan de helpdesk/klantenservice van Wanadoo wel, dus ik raad je aan om even een mailtje naar hun te sturen.

• GrandPuba
Ja, dat begrijp ik, maar ik hoop dat iemand deze info al heeft, en misschien mij daar bij kan helpen.

Verwijderd

Het lijkt mij toch een kleine moeite om de helpdesk van wanodoo een mail te sturen.
Zij antwoorden meestal wel vrij snel.

PS Met dubbelposten kom je ook niet veel verder [url] Nieuwe abonnementen wanadoo [/url]

• GrandPuba
Dit wordt begint steeds moeilijker te doen, tuurlijk begrijp ik dat ik met dubbelposten niet veel verder kom, maarja, als het er niet opstaat na de 1e keer posten....

Laat de reacties maar verder zitten, als niemand normaal kan reageren, dus eventueel een antwoord op deze vragen kan geven dan wacht ik liever tot morgen en dan bel ik inderdaad liever de helpdesk.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 22:03:
Sorry, ik kan je hier geen antwoord opgeven, maar ik neem aan de helpdesk/klantenservice van Wanadoo wel, dus ik raad je aan om even een mailtje naar hun te sturen.
waarom reply je dan? |:(

je krijgt volgens mij eurodics modem en die maakt sowieso _geen_ gebruik van pppoe maar van die andere ltp2 oid.
of je router ondersteunt kan je gewoon vinden in de handleiding of anders de fabrikant even mailen.
Pagina: 1