Toon posts:

[Win95]Windows Doet Raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een hele oude computer aan me zusje gegeven. PI 166 Mhz. Ik heb hier internet op geinstalleerd. Maar er zitten volgens mij een paar fouten in windows. Hij draait nu op win95. Als ik de win95 cd-rom erin stop, dan leest hij hem niet automatisch meer en eerst wel. CD-Rom type: Toshiba XM-6102B. Hier heb ik wel de drivers van, maar als ik deze installeer en dan opnieuw opstart doet hij het nog steeds niet. En die diskette drive kan hij ook al niet meer lezen. Mijn vader heeft snel die bestanden nodig die op die schijf staan. Wat moet ik nu doen :? .

Groetjes Jarah

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

werkt het allemaal onder DOS wel?
misschien kan je op die manier bij je bestanden komen!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 21:26:
Mijn vader heeft snel die bestanden nodig die op die schijf staan. Wat moet ik nu doen :?
Even de HD in een andere PC zetten en de bestanden overzetten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Je bedoeld dat hij de cd-rom automatisch opent zodra je er een cd'eetje in doet? :?
Dit moet je ook wel ingesteld hebben bij het hardwareprofiel.
Vraag me niet meer hoe je er komt ik draai al jaren geen win95 meer...

Heb je de IDE kabel van je diskettedrive wel goed aangesloten?
Brandt het lampje wel als je hem probeerd te openen?

Je post blinkt niet echt uit in dudielijkheid.
Vertel eens iets duidelijk wat het probleem is...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel die cd-rom drivers geinstalleerd en opnieuw gestart, maar nu kan hij nog steeds die cd-drive niet lezen. En de kabels zitten ook goed.

Verwijderd

Kan windows de CD-rom niet lezen of start de CD niet automatisch, je eerste en laatste posting zijn nogal verwarrend.

Verwijderd

Topicstarter
Niet lezen. Als ik een disc erin stop en wilt openen dan geeft hij aan van: Drive E:\ is nog niet gereed... Zoiets geeft hij dan aan.

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:30

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Master/Slave goed staan? Kabels goed aangesloten en aangedrukt? Heb je de mogelijkheid er een andere CD-ROM speler in te hangen om te kijken of het dan wel werkt?

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

Pagina: 1