Het einde van UMTS???

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:36
Misschien heb je het al gelezen: http://www.ez.nl/home.asp...sbericht%26iMessage%3D364 . Zou dit het einde kunnen betekenen van UMTS?

Ik heb zelf een tijdje geleden wat onderzoek gedaan en wat geinformeerd naar de effecten van straling en wat ik vond is dat er toch wel heel wat meer (schadelijke) effecten bekend zijn als bijvoorbeeld de opwarming van lichaamsweefsel.

Zou daar met dit onderzoek een verandering in komen? Of word het weggecijferd omdat het niet mogelijk / te moeilijk is om er passende biologische verklaringen voor te vinden?

Verwijderd

Dit is 1 van de 1e onderzoeken of de 1e maar er moeten nog wel meer onderzoeken komen. En mocht er toch een negatief iets uit komen dan zullen de telco´s wel proberen om dit weg te cijferen.

Er stond trouwens wel bij dat 3 ministershet serieus namen bla bla. Dat zou dus kunnen betekenen dat ze wel degelijk kunnen stoppen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 07:27 ]

Verwijderd

(sorry verkeerde knop, dubbelpost)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 07:26 ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-05 10:45

Wekkel

De downloadkoning

Dit vormt natuurlijk een risico voor grootschalig gebruik van UMTS. Ik weet niet of het concept niet deugt of dat alleen de antenne's van nu niet deugen volgens het onderzoek. Er zal in ieder geval meer onderzoek komen naar aanleiding van dit rapport.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Zo kan ik ook geld verdienen: eerst een paar honderd miljoen binnenhalen aan het veilen van de frequenties, en dan de technologie verbieden :D On a more serious note: slechte publiciteit heeft al vaker produkten genekt, dus of het medisch relevant is of niet: dit is behoorlijk slecht nieuws voor de UMTS-aanbieders, zeker als het bijvoorbeeld het journaal haalt. KPN-aandeelhouders: Sell! Sell! Sell!

Maar dit snap ik niet:
Verder toont het onderzoek aan dat er een statistisch relevante relatie bestaat tussen de EM velden van de antennes van GSM en UMTS en het cognitief functioneren (reactiesnelheid, alertheid, geheugen, etc.) van mensen. Veelal gaat het om een verbetering van de cognitieve prestaties
Wordt hier nou met de laatste zin aangegeven dat die verbetering dankzij de EM-velden optreedt?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 14:09

Predator

Suffers from split brain

-> [rml][ Nieuws]TNO: UMTS schadelijk voor de gezondheid[/rml]

Dit topic past daar ook beter, want het gaat over gezondheid, en niet over de technische kant :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.