Sinds een kort ben ik overgestapt van webmatrix naar IIS als ontwikkelomgeving.
Nu was ik al met webmatrix bezig met een scriptje wat een directorty uitlas op de server.
Echter als ik dit zelfde scriptje run op IIS dan doet dit script het niet.
Wat er niet doet is het volgende, het uitlezen van de bestanden in de directory.
Misschien is dit puur een ISS instelling maar meetstal is er ook wel een script work arround voor. Zoniet dan zit ik straks bij Professional Networking & Servers.
Voor nu mijn functie om 1 directory uit te lezen.
M'n iss instelling zijn voor de pagina vrij los ( read, directory browsing, Application protection op low, execute permissions op scripts only)
Nu was ik al met webmatrix bezig met een scriptje wat een directorty uitlas op de server.
Echter als ik dit zelfde scriptje run op IIS dan doet dit script het niet.
Wat er niet doet is het volgende, het uitlezen van de bestanden in de directory.
Misschien is dit puur een ISS instelling maar meetstal is er ook wel een script work arround voor. Zoniet dan zit ik straks bij Professional Networking & Servers.
Voor nu mijn functie om 1 directory uit te lezen.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| private void SearchDir(string path) { if(Directory.Exists(path)) { foreach(string s in Directory.GetFileSystemEntries(path)) { DataRowView tmp = files.AddNew(); FileInfo fi = new FileInfo(s); if (fi.Attributes == FileAttributes.Directory) { tmp["name"] = ReadAbleFilename(fi.Name); tmp["truename"] = fi.Name; tmp["path"] = path+"/"+fi.Name; tmp["size"] = ""; tmp["img"] = "./Images/folder.gif"; } else { tmp["name"] = ReadAbleFilename(fi.Name); tmp["truename"] = fi.Name; tmp["path"] = path+"/"+fi.Name; tmp["size"] = ReadAbleFilesize(fi.Length); tmp["img"] = "./Images/file.gif"; } } } } |
M'n iss instelling zijn voor de pagina vrij los ( read, directory browsing, Application protection op low, execute permissions op scripts only)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 20:35 ]