kheb hier een simpel netwerkje liggen met een server en wat werkstations, op de server heb ik Terminal services geinstalleerd. Nu had ik een 10 MBit hubje die ik heb verwisseld met een 100Mbit hubje. Nu werkt alles behalve Terminal Services, als ik wil connecten krijg ik de volgende melding:"the remote computer has ended the connection" dit krijg je als je lokaal probeert aan te melden maar ook als je het via het internet probeert. dus ik denk niet dat het verwisselen van de hub er iets mee te maken heeft, weet iemand wat het probleem is? kheb dit forum al afgezocht en google al afgestruind maar ik kan de oplossing niet vinden.
a. Heb je die pc al geprobeerd te rebooten?
b. Staat ie in Application mode?
b.1. Heb je wel een license server?
b. Staat ie in Application mode?
b.1. Heb je wel een license server?
Wat dacht je van een retourtje www.technet.com ?
Verwijderd
Duidelijk een probleem van een Terminal Server in Application Mode zonder de bijbehorende clients licenties. Zeker 180 dagen geleden zeker dat je TS hebt geinstalleerd (dan verloopt de trial versie nl.)the remote computer has ended the connection
Verwijderd
Iets minder; na 90 dagen verloopt de "Grace day's" om een TS license service op te zetten. Zonder die service komt er geen een client meer op.Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 20:07:
Zeker 180 dagen geleden zeker dat je TS hebt geinstalleerd (dan verloopt de trial versie nl.)