[WD]Hoe een role-over-plaatje met link targetten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06-2025

FrostXL

cool as ice

Topicstarter
Loa, ik ben sinds een paar dagen bezig met dreamweaver (MX 2004), heb verder nooit met java-script ;) , html oid gewerkt, maar nu wil ik graag een plaatje (JPG) dat ook een role-over-plaatje is een link geven, dit lukt, maar toen ik hem uit wilde proberen, kreeg ik hem dus in m'n linker frame, eigelijk logisch want ik heb hem niet getarged, maar hoe moet ik hem dan targetten , of gaat het gewoon niet bij een role-over-image? (heb al op google en de search gezocht maar nix gevonden)
ditis m'n site nu, ik heb nu dus gewoon home, link1 ed geschreven (let niet op de inhoud, het is een test) bij voorbaat dank

Weet jij al?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Op de plek in de code waar "link1" staat zet je gewoon een img tag neer.

[ Voor 13% gewijzigd door André op 30-09-2003 19:28 ]

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 15:43
offtopic:
En de kans dat je in Java gaat werken is klein, je bedoelt waarschijnlijk JavaScript wat iets compleet anders, eventjes voor de goede orde enzo

Skat! Skat! Skat!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Hoi en welkom in W&G. Misschien voel je 'm al hangen, maar wij verwachten van mensen die hier een vraag plaatsen meestal wat meer inzet.
In jouw geval zou het misschien geen kwaad kunnen eens een HTML en een javascript tutorial door te nemen; wat jij vraagt is namelijk dusdanig eenvoudig dat je er zelf wel uit zou moeten kunnen komen.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.