Toon posts:

C&C Generals MOD heeft skinner nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou, moest er ineens aan denken dat ik mn zoektoch wel hierheen kon uitbreiden.
om het hele verhaal even kort samen te vatten:
Ik kwam iemand tegen die een mod voor generals aan het maken was gebaseerd op mechwarrior en mechcammander. zag er allemaal heel leuk aan dus heb ik hem mijn hulp aangeboden, dat was welkom en we zijn met zn 2 een aardig eind op weg. hij doet de models en wat code en ik zelf ben vooral bezig met de wapens, qua code en particles, graphix etc.
Nu ben ik zelf ook wat met de models aan de gang gegaan en heb GMax al heel aardig onder de knie, ook met animaties maken enzo.
enige probleem is echter nog dat ik geen hout snap van de UV layouts enzo, 't wil er bij mij gewoon niet in, het lijkt mij zo ontzetten onlogisch allemaal dat ik er gewoon niet bij kan, een vierkantje lukt wel ja :P maar een complete mech begin ik niet eens aan.
dus zoeken we eigelijk nog een serieuze skinner die met GMax en RenX bekend is en ook goed met fotosjop (oid) overweg kan.

verdere info over de mod (waarvan al wel een versie te downloaden is) kun je vinden op http://www.hamziegamers.net/nukie/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet allemaal tegelijk nou he jonges ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

Erg leuk en interessant, alleen heb ikzelf weinig ervaring met al die proggys. RenX en Gmax heb ik weleens wat mee geprobeerd, maar nooit echt serieus iets mee gedaan, en fotosjop ben ik nu klein beetje mee bezig. Ben bang dat ik niet kan helpen :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
helaas :P