Geruchten gaan de ronde dat de upload verhoogd gaat worden. Leuk, maar niet persee noodzakelijk.
Maar waarvoor ik dit topic open...
Hebben meer mensen last van de trage download snelheid van @Home ?
En dan met name overdag een tragere snelheid en 'savonds laat ook niet meer dan max 300kb/s.
In speedtest en mordax e.d kom ik dan ook niet meer boven de 100 a max 300kb/s.
Maar goed, nu dus mijn vraag:
Zijn er mensen die vanaf NU nog (ver) boven de 300KB/s halen of niet ?
Te testen met: www.mordax.nl of speedtest.nl
Mocht het zo zijn dat meerderen hier last van hebben dan vind ik dat @home haar klanten de laatste tijd behoorlijk aan het bezeiken is.
Ze maken met veel tabbelletjes en andere poespas reclame dat ze de snelste zijn,
verhogen de prijzen in regelmatige afstanden, en nu komt het mooiste , ze begrenzen ook maar meteen eff de download snelheid !!!!
Nu heb ik @home sinds oktober 2000 als ik me goed herinner (kan ook 1999 zijn geweest) en heb dus de vele ups en downs meegemaakt. Maar als het zo doorgaat ben ik binnenkort een ex @home klant.
PS: als ik nu een constante 300KB/s zou halen hoor je me nog niet eens klagen, maar deze zakt dus regelmatig VER hieronder.
Maar waarvoor ik dit topic open...
Hebben meer mensen last van de trage download snelheid van @Home ?
En dan met name overdag een tragere snelheid en 'savonds laat ook niet meer dan max 300kb/s.
In speedtest en mordax e.d kom ik dan ook niet meer boven de 100 a max 300kb/s.
Maar goed, nu dus mijn vraag:
Zijn er mensen die vanaf NU nog (ver) boven de 300KB/s halen of niet ?
Te testen met: www.mordax.nl of speedtest.nl
Mocht het zo zijn dat meerderen hier last van hebben dan vind ik dat @home haar klanten de laatste tijd behoorlijk aan het bezeiken is.
Ze maken met veel tabbelletjes en andere poespas reclame dat ze de snelste zijn,
verhogen de prijzen in regelmatige afstanden, en nu komt het mooiste , ze begrenzen ook maar meteen eff de download snelheid !!!!
Nu heb ik @home sinds oktober 2000 als ik me goed herinner (kan ook 1999 zijn geweest) en heb dus de vele ups en downs meegemaakt. Maar als het zo doorgaat ben ik binnenkort een ex @home klant.
PS: als ik nu een constante 300KB/s zou halen hoor je me nog niet eens klagen, maar deze zakt dus regelmatig VER hieronder.