Heel simpel, ik wil de molex uit mijn hardeschijf trekken, zodat ik em kan lezen. Maar ik trek bijna mijn vingers eraf, en dat ding beweegt nieteens. Doe ik iets fout, of is hier geen truukje voor?
Probeer es te wrikken met dat ding.
Dus niet van boven naar benee, maar van links naar rechts (als je hdd vlak ligt )
Dus niet van boven naar benee, maar van links naar rechts (als je hdd vlak ligt )
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Soms moet je gewoon erg hard trekken, heb zelfs eens een tang moeten gebruiken
Maar kijk uit dat je niet uitschiet en BV een videokaart om zeep helpt!!
Maar kijk uit dat je niet uitschiet en BV een videokaart om zeep helpt!!
Verwijderd
idd gewoon heen en weer wrikken.. en niet aan de kabels trekken maar aan het witte gedeelte!
Wat ik ook wel eens doe is met een schroevendraaier aan de zijkant van de stekker duwen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Tip: kijk ook uit dat niet de Molexplug op je harde schijf meebeweegt, ik heb al een keer moeten solderen omdat ik hem er gewoon afgetrokken had...
Ga toch fietsen.
Verwijderd
Je kunt aan de onderkant een platte schroevendraaier plaatsen.
Daar zit een verhoging in het plastic (beetje lastig uit te leggen).
Draai de schroevendaar keer naar rechts en links en klaar hij is eruit. Kost geen kracht en heeft zeer weinig tot geen risico.
Daar zit een verhoging in het plastic (beetje lastig uit te leggen).
Draai de schroevendaar keer naar rechts en links en klaar hij is eruit. Kost geen kracht en heeft zeer weinig tot geen risico.
To be honest, maar voor dit soort dingen is GoT echt niet bedoeld. Be creative ..
Ik had vanmiddag trouwens een mailtje gestuurd naar jouw @home mailbox.
Ik had vanmiddag trouwens een mailtje gestuurd naar jouw @home mailbox.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()