Toon posts:

Alcatel Speedtouch 510i & Linksys wrt54g

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Om gestoord van te worden. Inmiddels dacht ik helemaal los te zijn op netwerken maar na een paar dagen stopte mijn systeem er mee en nu begrijp ik het niet meer. Ik begin dus helemaal op nieuw.
Mijn config: 3 pc's--------------------alcatel 510i modem/router ------ adsl internet
1 Wireless laptop-----linksys wrt54g----/ (nr Alcatel)
1 wired laptop---------/ (nr Linksys)
Nu krijg ik geen internetverbinding meer via mijn linksys. Beide routers zijn nog aan te spreken en pingen lukt ook. Ik draai alles op sub 10.0.0.* De Gateway op de 510 is 10.0.0.138, die op de linksys 10.0.0.150.
Kan iemand mij overzichtelijk aangeven wat ik het beste kan doen? Het troubleshooten ben ik nl helemaal zat.

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 12:23
te weinig info. bijv, staat je 510i in bridgemode met wrt54g als pptp client of draait je 510i in router mode ?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wrt54g draait als router (niet als Gateway) en is dus direkt met mn 510i verbonden. (kan nergens bridgemode vinden)

• arikkert
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-02 12:23
niet helemaal antw op mijn vraag. staan je usercode en wachtwoord van je adsl in je 510i of in je wrt ? het gaat er even om wat de pptp verbinding maakt, want dat apparaat zou als eerste het internet op moeten kunnen.

[ Voor 38% gewijzigd door arikkert op 30-09-2003 18:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry, in mijn 510i. De pc's (waaronder deze) direkt op de 510i draaien uitstekend. Mijn laptop maakt op zijn beurt wel kontakt met de wrt, maar dan is het over...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reaktie's... Ik heb het draaiende, nogmaals opnieuw begonnen en nu draait het! Niet meer aankomen dus.

Verwijderd

hallo, striker...

vraagje

hoe heb je de zaak ingesteld?

ik ben namelijk ook aan het rommelen met een WRT54g achter een router... maar het wil niet helmaal flotten!

kan je me plz ff toevoegen op MSN?

nice_car_bob@hotmail.com

bij voorbaald dank!

gr,

Beta

Verwijderd

Het is hier geen datingsite. Helpen kan, maar dat doen we dan via het forum..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.