Gisteren zag ik in een thread ( Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten #4) waarin iets stond dat je je kon voor inschrijven bij tiscali ( http://www.tiscali.nl/wordlid/adsl/voorinschrijving.asp ).Nu heb ik dus gelijk gemaild met demon,want mijn huidige abbo loopt 27-12 af,en ik dacht gelijk van"mooi,overstappen zonder f offline te zijn ! ".
Helaas is dit niet waar,ik kreeg een mail terug van demon waarin stond dat dit helaas nog niet aan de orde is.
Dit was het antwoord:
Het ziet er naar uit van niet. Het overleg tussen de providers en de opta is namelijk gestaakt.
Helaas zal een overstap dus 6 weken off-line inhouden.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
Demon Internet
Wie moet je nou geloven,demon of tiscali.Of zou dit weer een verkooptruuk zijn van Tiscali.Misschien is een petitie(
) wel handig,en die dan inleveren bij de OPTA.
Zijn er hier tweakers die hier meer vanaf weten,bv mensen die werken bij providers.
Helaas is dit niet waar,ik kreeg een mail terug van demon waarin stond dat dit helaas nog niet aan de orde is.
Dit was het antwoord:
Het ziet er naar uit van niet. Het overleg tussen de providers en de opta is namelijk gestaakt.
Helaas zal een overstap dus 6 weken off-line inhouden.
Met vriendelijke groet,
Customer Service
Demon Internet
Wie moet je nou geloven,demon of tiscali.Of zou dit weer een verkooptruuk zijn van Tiscali.Misschien is een petitie(
Zijn er hier tweakers die hier meer vanaf weten,bv mensen die werken bij providers.