Toon posts:

[Win2k] Na SP4 doet MS proxy raar? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk in een domeintje waar alles op Win2K draait.
Ik heb daarin ook een MS proxy draaien op een Win2k bak.

Nu heb ik na de laatste blaster virus dus alle servers en clients geupdate naar SP4 en de patch voor de blaster ellende.
Nu leek dat allemaal goed te gaan lopen maar je raadt het al het ging mis :(

Ik heb bij een aantal client MS proxy client geïnstalleerd zodat ze bijv. hun MSN kunnen gebruiken. Nu werkte dit dus altijd maar na de updates niet meer.
MSN doet het heel even en dan knikkert hij hem eruit terwijl er wel gewoon door geïnternet kan worden.

Het probleem ligt volgens mij bij de MS proxy server maar daar draaid alles correct.
Ik heb de SP's en updates verwijderd en geprobeerd of SP3 beter ging maar ook daar geen resultaat....

Ook nu dat ik overal die patch heb geïnstalleerd voor dat blaster gedoe is het netwerk errug traag, is dit een bekent probleem?

Ik wil graag weten wat ik nu nog kan proberen of misschien dat iemand dit probleem wel eens eerder heeft gehad?

Versie van MS proxy is 2000.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Titel klein beetje informatiever gemaakt + OS versie erbij gezet ;)
Zie: Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
hehe tnx ben de hele dag al bezig ben helemaal gaar :/

Verwijderd

SP 4 heeft wel meer kuren. SP4 heeft namelijk ook problemen met vele modems van e-tech. Dus binnenkort komt er sp1 voor sp 4 :P

Verwijderd

En printerspooler directory geeft problemen, tevens uitloggen op terminal server (bijv citrix) is traag. Maw Sp4 is geen echte aanwinst heeft een hoop problemen.