Mijn bedrijf heeft een professional website gehost bij XS4ALL waarvoor ik de PHP code onderhoud. De website maakt gebruikt van een externe MySQL server bij XS4ALL.
In de PHP code wordt elke error in een query naar de mysql server gelogd in de trant van:
In de logfile krijg ik regelmatig de volgende error:
Lost connection to MySQL server during query
De queries waarbij ik deze error krijg zijn Random (vaak helemaal geen zware queries). Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd de XS4ALL helpdesk te benaderen, maar zonder resultaat.
Mijn vraag
Hebben jullie ervaring met deze errors en eventuele oplossingen? Moet ik wellicht mysql_pconnect gebruiken ipv mysql_connect. Misschien hebben jullie nog andere tips? Bvd.
In de PHP code wordt elke error in een query naar de mysql server gelogd in de trant van:
PHP:
1
2
| $sql = "SELECT * FROM homepage"; $result = mysql_query($sql) or log_mysql_error('script.php', $sql); |
In de logfile krijg ik regelmatig de volgende error:
Lost connection to MySQL server during query
De queries waarbij ik deze error krijg zijn Random (vaak helemaal geen zware queries). Nu heb ik al een aantal keer geprobeerd de XS4ALL helpdesk te benaderen, maar zonder resultaat.
Mijn vraag
Hebben jullie ervaring met deze errors en eventuele oplossingen? Moet ik wellicht mysql_pconnect gebruiken ipv mysql_connect. Misschien hebben jullie nog andere tips? Bvd.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice