goed, 2 jaar gebruik ik nu al Kabelfoon. Tevreden mee, was destijds de goedkoopste. Sinds de snelhedenoorlog is Kabelfoon echter achterop geraakt, en uit een e-mailtje dat ik van Kabelfoon heb ontvangen(net) stond dat zij ook niet de snelheden zullen verhogen. Dit betekend voor mij dat ik 1,95 euro meer betaal per maand, een datalimiet van 5GB per 2 maanden!!! heb, een halve downloadsnelheid, en de uploadsnelheid van Kabelfoon is helemaal een lachertje(256/64kbit up/down
).
En toen knalde ik met m'n kop op TweakDSL! Geweldig, 512/256kbit/s, geen datalimiet, en nog goedkoper ook. Een probleem, de aansluit kosten. 99 euro aan aansluitkosten is best wel veel, zeker met het magere salaris dat ik krijg (hey, ik ben ook maar 15). Daarnaast komt ook nog eens n modem (Asus
) van 79 pleuro, of een goedkoop usb modempske die niet op mn Router kan. Die som van 178 euro-22 euro borg voor oude Terayon modem=156 euro struikel ik over, en is voor mij een reden om niet over te stappen naar TweakDSL. Mijn vraag, is dit echt zo'n hoog bedrag? Waarom is dit zo'n hoog bedrag? Kan t niet wat lager
?
En toen knalde ik met m'n kop op TweakDSL! Geweldig, 512/256kbit/s, geen datalimiet, en nog goedkoper ook. Een probleem, de aansluit kosten. 99 euro aan aansluitkosten is best wel veel, zeker met het magere salaris dat ik krijg (hey, ik ben ook maar 15). Daarnaast komt ook nog eens n modem (Asus
Schaadt het niet, dan baat het niet