[Soltek Review] Tabel niet berekend op meer dan 3 regels...

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik zag der net de Soltek EQ3401 barebone review staan op de T.net Frontpage en zoals gewoonlijk ging ik die weer even op m'n gemakje lezen.
Maar het eerste wat me eigenlijk opviel was dat de eerste tabel in de review qua look niet helemaal klopte. Je ziet namelijk bij 'teveel regels' in één stuk een lelijke streep erin, zoals je in mijn screenshot kan zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/11280/full.gif

Ik heb dit bij zowel Internet Explorer 6.0 met SP1 als met Mozilla Firebird 0.6, dus het lijkt me geen browser afhankelijk probleem.

Dit zal, net zoals bij de Poll op de frontpage waarbij ongeveer hetzelfde gebeurde, ook weer te maken hebben met een plaatje die te klein is waardoor ie wordt herhaald.

Verder is het een erg mooie en interessante review waar ik niks op aan te merken heb :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 30-09-2003 16:14 ]

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klopt, ligt inderdaad aan het feit dat het plaatje niet groot genoeg is. De 'oplossing' is dat je het op Devtrack mag melden en dat Femme en de rest er dan een keer naar zullen kijken :).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik heb 'm gereport in DevTrack, ik zal er volgende keer aan denken om dit soort fouten daar te melden :)

The devil is in the details.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
_/-\o_

Dit topic is gesloten.