"Early to rise, early to bed, makes a man healthy but socially dead." - (The Warner Brothers [Anamaniacs])
Verwijderd
Met een domain trust lijkt me. De gebruiker moet dan wel handmatig het juiste domein kiezen.
Een domein kiezen is mogelijk met een VPN verbinding, alleen weet ik niet hoe ik een trust op moet zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door TheJack op 30-09-2003 16:02 ]
"Early to rise, early to bed, makes a man healthy but socially dead." - (The Warner Brothers [Anamaniacs])
Verwijderd
www.technet.comTheJack schreef op 30 September 2003 @ 16:00:
Een domein kiezen is mogelijk met een VPN verbinding, alleen weet ik niet hoe ik een trust op moet zetten.
Of de snelcursus:
De domain trusts snap-in MMC gebruiken.
Dat moet je tussen de 2 domeinen doen. Dus tussen PDC1 en PDC2 en kan alleen als beheerder.
let the past be the past.
Heb ik een probleem als een van de servers een Small Business Server is?
Want het lukt niet om een trust op te zetten tussen de twee servers. Met foutmeldingen dat SBS dit niet ondersteunt, RPC Server unavailable en het gewoon niet kunnen vinden van de andere server.
Want het lukt niet om een trust op te zetten tussen de twee servers. Met foutmeldingen dat SBS dit niet ondersteunt, RPC Server unavailable en het gewoon niet kunnen vinden van de andere server.
SBS ondersteund geen trusts neeTheJack schreef op 30 september 2003 @ 17:09:
Heb ik een probleem als een van de servers een Small Business Server is?
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Misschien is het wel mogelijk om een 2e DC te maken op het domein van de SBS om vervolgens de SBS te verwijderen om toch de trust te kunnen aanmaken
NeeVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 19:14:
[...]
Misschien is het wel mogelijk om een 2e DC te maken op het domein van de SBS om vervolgens de SBS te verwijderen om toch de trust te kunnen aanmaken
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Pagina: 1