[MSN] 3.6 vervangen voor 5

Pagina: 1
Acties:

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Topicstarter
Het is misschien wat vreemd, maar ik was nog altijd een trouwe gebruiker van MSN3.6 Simpel en snel. Helaas hebben ze inmiddels bij Microsoft besloten dat de mensen met deze versie niet meer kunnen aanmelden. Ik moet nu dus over, tenzij iemand weet hoe dit te cheaten als dat zo is ben ik hem eeuwig dankbaar.

Mocht dat cheaten niet lukken zal ik toch over moeten naar de nieuwe. Nou is alleen het vervelende dat die nieuwe versie zich niet over de oude heen installeert. Is het mogelijk dit wel te doen, zodat ik niet van heel veel gebruikers op meerdere pc's die snelkoppelingen hoef te wijzigen??? Alvast bedankt.

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
kick

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
kick (laatste keer, geef anders gewoon de hoop op :/)

Verwijderd

Geef het maare op :P

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:11

BwO

Up The Irons!

cyspoz schreef op 30 september 2003 @ 15:22:
Nou is alleen het vervelende dat die nieuwe versie zich niet over de oude heen installeert. Is het mogelijk dit wel te doen, zodat ik niet van heel veel gebruikers op meerdere pc's die snelkoppelingen hoef te wijzigen??? Alvast bedankt.
Gewoon de nieuwe handmatig over de ouwe heen gooien en zonodig renamen.
Ik heb trouwens ook gezocht om MSN 5 te simuleren ofzo, maar het werkte niet. Wel slecht trouwens want Windows 95 gebruikers kunnen niet meer msn-en.

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
BwO schreef op 03 oktober 2003 @ 19:14:
[...]

Ik heb trouwens ook gezocht om MSN 5 te simuleren ofzo, maar het werkte niet. Wel slecht trouwens want Windows 95 gebruikers kunnen niet meer msn-en.
Jawel hoor :)
Op http://messenger.msn.nl/Download/OS.aspx staat dat je voor Windows 95 MSN Messenger 5.0 moet gebruiken.

• cyspoz

cyspoz

Topicstarter
BwO schreef op 03 oktober 2003 @ 19:14:
[...]

Ongelofenlijk. Zo simpel maar wel zo goed werkend. Tenminste dat denk ik, moet het namelijk nog uitproberen. Ga ik nu maar meteen doen.

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:11

BwO

Up The Irons!

Rafe schreef op 03 October 2003 @ 19:58:
[...]

Jawel hoor :)
Op http://messenger.msn.nl/Download/OS.aspx staat dat je voor Windows 95 MSN Messenger 5.0 moet gebruiken.
Ja dat kan wel zo zijn, maar bij de installatie staat toch echt dat je Windows 98 of hoger moet hebben.

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Pagina: 1