[FreeBSD] Welke Webmail ondersteund PGP/GPG ?

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Ik heb een eigen server, nu wil ik deze graag als mailserver in gaan richten. Ik wil overal en vanag alle machines bij mijn mail kunnen dus ik wil dr graag een webmail systeem op hebben dat ok nog eens GPG / PGP ondersteund.

Ik wil dus mijn keyring erin kunnen zetten en mail kunnen verifien/signen en-/decrypten.

Ik weet dat er een GPGWebmail is maar dat project loopt niet meer. Zijn er mensen die dit draaiend hebben ? Of zijn er mensen die een andere oplossing hebben ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hoe sterk versleutel je de verbinding van je webclient naar de webmailserver eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat je zo een zwak punt in je gpg systeem brengt. Dus eerst dat maar eens overdenken lijkt me.

Verder kan ik me voorstellen dat je met SquirrelMail wel wat kan rommelen door middel van plugins. Kijk eens hier.

[ Voor 11% gewijzigd door begintmeta op 30-09-2003 15:03 ]

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
begintmeta... Ja je hebt de zwakke schakel juist aangewezen... Ik denk dan ook dat het valideren van signatures het belangrijkste zal zijn ....

ik zal een 128 https gebruiken naar de webclient... maar zelfs dat is nog te bezien... ja dan kunnen mensen mijn mail lezen... en als ik mijn wachtwoord invoer zelfs mijn wachtwoord sniffen... ik ben me hiervan bewust! toch bedankt voor de waarschuwing!

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad