Toon posts:

Koffiezetapparaat programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een DE koffiezetapparaat en wij willen wat instellingen veranderen omdat we hem te vaak moeten spoelen, op het koffiezetapparaat zit een COM poort maar we komen er via hyper terminal niet in (laptop, nulmodem kabel) weet iemand misschien hoe we dit moeten doen? misschien is er iets met verschillende protocollen of zo. Maar als we hyperterminal starten dan gebeurd er niks. Wie kan ons helpen?

Verwijderd

Contact met DE opnemen?
(lijkt mij tenminste de meest logische oplossing)

Verwijderd

Douwe Egberts Coffee Systems International
Vleutensevaart 35
3532 AD Utrecht
Postbus 2
3500 CA Utrecht
Nederland
Telefoon: +31 30 29 79 111
Telefax: +31 30 29 72 746

:Y)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Het zal waarschijnlijk wel een eigen protocol+aansluiting zijn.
Misschien dat een service/onderhoudsafdeling je wel meer kan vertellen.
Of is er geen servicemonteur die hem regelmatig nakijkt? Het beste kan je dat soort personen hierover raadplegen.

Senile! Senile Oekaki

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Voor zover mij bekend wordt de automaat geprogrammeerd via de knoppen aan de voorzijde.

De programmeermodus kom je in door in bepaalde volgorde (ik dacht) de onderste knoppen in de drukken.

De volgorde kan ik me niet herinneren...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Verwijderd

Tis hier wel gelukt. :) Je kan zo lekker spelen met de verhoudingen zwarte / witte drab.

Verwijderd

Waarom!!! Straks gaat ie stuk!!! En dan is het huilen!!!!

Gewoon bellen met DE!!!! Is toch een bedrijfskritische machine!!!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:31
Heb bij DE gewerkt en heb het eens nagevraagd voor klant die een eigen tekst in de display wilde.

Om zoiets te willen moet je gewoon contact opnemen met DE, ze komen dan de machine ophalen, nemen em mee en schrijven nieuwe software voor je met jou eisen en zetten die in de machine. (en dan ben jij dus al een paar 100 eurootjes lichter)

kun je niet zelf doen dus....

(dit geldt iig voor de tekst dus hè!)

EDIT: Misschine kan wat jij wil dus wel gewoon door een monteur, als je het even aan je routeverkoper vraagt kan die misschien een afspraak (na werktijd) regelen met een monteur.
Hij heeft iig zijn telefoonnummer voor je.

Welke stad zit je bedrijf?

[ Voor 30% gewijzigd door Master__R op 30-09-2003 15:20 ]

Verwijderd

Hmm is er op inet niet ergens een tutorial ofzo voor dat dinkje zelf te proggelen ??

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:54 ]

Verwijderd

NT --> OH :)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 15:37
Ik veronderstel toch dat het ding niet van DE zelf is, zij plakken hun naam er op... Er zal wel een bedrijf zijn die deze machines voor de koffieboeren bouwt. Zoek dat bedrijf op....

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 10:17

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 15:12:
Waarom!!! Straks gaat ie stuk!!! En dan is het huilen!!!!

Gewoon bellen met DE!!!! Is toch een bedrijfskritische machine!!!
Hej, je moet even je responstijd voor de ! knop laten nakijken, is niet helemaal goed. 8)

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 21:58
Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 15:11:
Tis hier wel gelukt. :) Je kan zo lekker spelen met de verhoudingen zwarte / witte drab.
Zou je misschien uitleg kunnen geven over hoe je dat gedaan hebt? Ben er wel benieuwd naar, bij ons zitten ze nl allemaal ook te klagen dat de melk teveel is in de koffie enzow...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Verwijderd

heeft dat ding geen FCC-ID?
Pagina: 1