Ik zoek een blauwtand headset voor mijn nokia 6310I. Welke moet ik dan hebben. Iedereen heeft er wel een liggen, maar allemaal van een ander merk.
Meestal werken ze allemaal goed.. ik heb zelf de Jabra BT200 en de Nokia HDW-2 en werken beide perfect; af en toe wel wat jitter achtige geluiden maar dat is niet echt heel erg storend.
Gewoon zoeken welke jezelf het mooiste vind, binnen je budget past, goed vind passen en goed werkt met je telefoon.. meestal (bij wat fatsoenlijke winkels) mag je 'm wel testen en/of hebben ze een test exemplaat liggen..
Gewoon zoeken welke jezelf het mooiste vind, binnen je budget past, goed vind passen en goed werkt met je telefoon.. meestal (bij wat fatsoenlijke winkels) mag je 'm wel testen en/of hebben ze een test exemplaat liggen..
Ik heb net even zitten zoeken en hoewel het niet de mooiste is, is het wel handig denk ik.
Multitooth is een combi tussen headset en carkit. En hij kost blijkbaar slechts 139€!
Multitooth is een combi tussen headset en carkit. En hij kost blijkbaar slechts 139€!
iemand ervaring met deze set??
en welke raden jullie me aan voor gebruik met een siemens s55??
waar moet je eigenlijk op letten bij de aankoop van zo'n ding??
en welke raden jullie me aan voor gebruik met een siemens s55??
waar moet je eigenlijk op letten bij de aankoop van zo'n ding??
Je hebt zelf duidelijk totaal niet gezocht. Dat is wel heel makkelijk he...
Helaas, we zijn hier geen helpdesk, dus probeer het eens met de search ([search=bluetooth headset]) of www.google.com
Helaas, we zijn hier geen helpdesk, dus probeer het eens met de search ([search=bluetooth headset]) of www.google.com
Dit topic is gesloten.
![]()