[Logitech Z560] Enorme kraak en herrie in volumeknop Pod

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Ik heb van de week de Logitech Z560 gekocht. Ik neem aan dat deze set geen uitleg behoeft. Nu kwam ik van de week 's nachts thuis en dan ga ik natuurlijk nog ff GoT'en met een lekker zachtmuziekje.

Zet ik mn set aan via de Power-knop op de POD. Klapboem :X , keihard Subgeluid en kraak door mn speakers op mn desktop. Heel het huis wakker! :Z (Dat was niet de bedoeling)

Nu heb ik de volgende dag maar eens gekeken. Zet het weer aan en jawel weer een keiharde knal.

Eerst alle bekabeling nagekeken, maar dit zat allemaal goed. Ik d8 aan kabelbreuk dus ff kabels strak getrokken toen die aanstond (en roffelde als een gek :? )

Dat bleek het ook niet te zijn. Het moest dus ergens in de POD of in de versterker zitten. Maar als ik het volume verder opendraaide gingen de knallen en herrie weg.

Na heel hard douwen en trekken aan de volumeknop was de kraak eruit.

Slecht contact in de Potmeter van de Volumeknop was dus de oorzaak!

Het probleem is dat ik de POD niet openkrijg om er contactspray in te gaan spuiten.

Iemand een idee? Er zitten geen schroeven in B)

Misschien is het probleem nog erger en zit er ergens iets los op het interne PCB'tje in de POD!?

Ik wou het even melden en misschien zijn er meer mensen die er problemen mee hebben gehad.

Ik wil niet gelijk terug naar de winkel om om een nieuwe POD te gaan zeuren en vervolgens 3 weken moeten w8ten en er dan achter te komen dat ik het zelf naar Logitech moet gaan sturen en dan nog een lange tijd w8ten, want als ik het een beetje goed heb gevolgd zijn de Z560 en de Z680 heel moeilijk leverbaar net als onderdelen voor deze beesten. (Of ze worden niet echt meer gemaakt omdat er een nieuwe 'X' serie en een geupdate 'Z' serie in de omloop is)

Ik ben niet voor niks tweaker dus maak het liever zelf als het kan. :Y)

Verwijderd

Misschien sowieso aan bieden voor garantie, hij kost genoeg en zeker als je hem nog maar een week hebt

Verwijderd

Misschien Pod omruilen met POD van een winkelmodel als model niet meer leverbaar ofretourtijd te lang, gewoon op je strepen gaan staan, contactspray is geen blijvende oplossing

• Stinger666
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 14:07:
Misschien sowieso aan bieden voor garantie, hij kost genoeg en zeker als je hem nog maar een week hebt
Had ik natuurlijk overwogen, maar heb je goed gelezen wat ik heb getypt? Met zo'n antwoord kan ik niet veel. Dat kan ik ook wel bedenken.

• Stinger666
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 14:08:
Misschien Pod omruilen met POD van een winkelmodel als model niet meer leverbaar ofretourtijd te lang, gewoon op je strepen gaan staan, contactspray is geen blijvende oplossing
Dat is nog niet zo'n slecht idee idd ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58
Niet moeilijk doen, is gewoon garantiewerk :)

Als je je winkel niet vertrouwd, gewoon ff contact opnemen met logitech zelf
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.