Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een kleine mobiele telefoon. Het enige wat ik ermee hoef te kunnen doen is sms-en en bellen. Eigenlijk voldoet m'n C35i nog prima (1e en enige mobiele telefoon, jaja), maar ik vind hem wat aan de grote kant (luxe probleem dus eigenlijk).

Als student aan de UT kan ik goedkoop een aantal mobs kopen. Enkele zal ik hier ff opsommen:

Siemens
- C55
- M50
- S45i
- ME45
- M55

Nokia
- 5210

Motorola
- V70
- V66i

Ik kan nog kiezen uit meer modellen, maar die zijn in ieder geval te duur of te groot. Het kleinst zijn volgens mij de Motorola modellen, maar dan zit ik weer met die externe antenne en eigenlijk is het een beetje overkill qua mogelijkheden.

Kunnen jullie mij wat goeie tips geven?
Zijn er misschien nog andere toestellen die klein en SIMPEL zijn?

• janster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Zoek gewoon wat topics over deze telefoons en lees de gebruikersoordelen.

sim-pel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb internet idd al afgestruind naar sites over deze telefoons, maar meer info kan geen kwaad, dacht ik zo.

Omdat ik nogal een n00b ben op het gebied van mobiele telefoons, heb ik toch graag wat info over kleine en simpele mobiele telefoons.

--------------------
Natuurlijk heb ik zelf ook vanalles gezocht op inet en ik ben nog steeds bezig. Maar ik kan bijvoorbeeld moeilijk op zoek gaan naar een merk waar ik het bestaan niet eens vanaf weet. Daar hoop ik dat jullie mij bijv. mee kunnen helpen.

Verwijderd

sony-erisscon t100
nokia 2100

Verwijderd

http://www.kieskeurig.nl

Hier vind je tal van reviews en andere gebruikerservaringen. Kijk daar eens welke mobiel er het beste uit de bus komt.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 09:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wereld toestelletje, lekker licht en compact en doet wat je ermee wil doen (bellen dus ;))

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Dat ziet er idd erg leuk uit. Alvast bedankt

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Nokia 2100, lowe-end en voldoet prima aan de omschrijving 'Simpele, kleine mobiele telefoon'

erg simpel, geen flauwekul

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 10:04

Eijkb

Zo.

Heb persoonlijk de C55 van Siemens. Ook ik wil gewoon kunnen bellen en af en toe kunnen SMS-en en zocht daarvoor een stevig doch niet al te groot toestel. Maar ook niet een superklein toestel waar ik problemen mee zou ondervinden qua typwerk. Uiteindelijk dus de C55 gekozen. Past prima in je broekzak (ruimte over), voelt stabiel en stevig aan, typt makkelijk en warempel: je kan er mee bellen!

Belangrijke noot voor als je de telefoon in je broekzak vervoert: er zit geen antenne aan :p

.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 14:03

DinX

Motormuis

Ik kan de t100 aanraden. Super-klein, kan alles wat je nodig hebt (bellen, sms, wap), ziet er leuk uit en leuke kleurtjes (baluw display, oranje toetsjes).

Kostte mij iets van 90 euro met 20 euro belwaarde

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Sony Ericsson T600, klein en fijn

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
neej ik zeg ook SE T100 heb hem zelf ook en egt een wereld toestel!!!
Pagina: 1