[BreedBand] voor kortere tijd een abbo.

Pagina: 1
Acties:

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-05 19:21
Matched: periode, adsl
Ik ga voor zo'n 9 maanden ergens wonen waar zowel ADSL als Chello aanwezig is.

Nu wil ik graag gebruik maken van breedband internet via een van de vele diensten, probleem is alleen dat de meeste contracten voor 1 jaar of meer zijn. En tegen de tijd dat je het hebt aangesloten ben je ook al 1.5 maand verder.

Kortom, ondanks ik er dan niet meer woon draag ik nog wel de kosten naar alle waarschijnlijkheid!?

Wie heeft er mogelijkheden, opties, ideeën om voor deze periode ( of een gedeelte van die periode, want ik ben met alles tevreden ) een breedband verbinding voor elkaar te krijgen?

American Express vraagbaak

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:24
Geen matches
Is er niemand die je kent waar je gaat wonen die al breedband heeft?
Anders kan je misschien zijn lijntje aftappen tegen een bepaald bedrag per maand?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Matched: adsl
Na die 9 maanden ga je dan ergens wonen waar die zelfde kabel/adsl provider zit?
Anders zou je hem daarna zo weer kunnen meenemen denk ik

• Stinger_Ventura
Geen matches
Op dit moment onderzoek ik alleen de mogelijkheid om zelf een aansluiting te krijgen.

Lijntje van andere bietsen ( die daar ook maar 9 maanden zitten ) of via wireless wat gaan snuffelen zijn de uiterste opties, daarna komt het inbellen via GPRS e.d.
Ik verwacht ook niet dat andere daar wel een aansluiting hebben overigens.

Waar ik over 9 maanden zit is nog heel onzeker, ik ga er kosten technisch vanuit dat ik dan de verbinding niet mee kan nemen!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51
Geen matches
Je zou kunnen informeren bij verschillende ISP's, en je probleem aan hen voorleggen. Misschien dat ze een contract met aangepaste duur kunnen afsluiten. Ik heb dezelfde situatie om handen gehad, en nadat ik contact opgenomen had met @Home, en zeer dringend vroeg om een contract van 7 maanden, gingen ze akkoord. Dit doen ze alleen als het aantoonbaar is dat ze ook maar voor die tijd op die locatie woont, pas na ruim een jaar wordt je abo winstgevend voor @Home...

• Stinger_Ventura
Geen matches
Jainoxi schreef op 30 September 2003 @ 13:08:
Je zou kunnen informeren bij verschillende ISP's, en je probleem aan hen voorleggen. Misschien dat ze een contract met aangepaste duur kunnen afsluiten. Ik heb dezelfde situatie om handen gehad, en nadat ik contact opgenomen had met @Home, en zeer dringend vroeg om een contract van 7 maanden, gingen ze akkoord. Dit doen ze alleen als het aantoonbaar is dat ze ook maar voor die tijd op die locatie woont, pas na ruim een jaar wordt je abo winstgevend voor @Home...
Ik vraag me af of UPC/Chello 8)7 zo aardig zijn, ze hebben in ieder geval niet de reputatie :+ ;)

Maar wat ik me opeens afvraag!? heeft UPC niet een policy dat je het 3 maanden kan proberen ofzo?
Dan zeg ik het gewoon na 3 maanden op, en verzin dan wat anders?!

• Stinger_Ventura
Matched: periode
Okay,

Ik ging er vanuit dat Chello leverbaar was op mijn lokatie, maar vreemdgenoeg is het dat niet? ?!
Alles omliggend wel ( als ik een beetje met postcodes ga spelen ) maar in het gebouw van mij gewoon niet, ook geen digitale televisie of telefonie bijvoorbeeld.
Deze optie valt dus af.

Ik vraag mij ten zeerste af of KPN mij een telefooncontract voor 9 maanden wil geven, of ik daarna een internetprovider bereidwillig kan vinden om voor een kortere periode mij een verbinding te verschaffen?

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Geen matches
Volgens mij is het zo dat als je na 9 maanden verhuisd naar een lokatie waar GEEN Chello aanwezig is, dat ze je NIET kunnen verplichten het contract aan te houden. Verhuis je echter naar een andere plaats (of binnen dezelfde plaats) waar WEL Chello kan, dan moet je het contract wel volledig afmaken.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Geen matches
En dat geldt volgens mij ook voor de KPN :) Maar telefonie is natuurlijk overal leverbaar.... dus dat kan gewoon verhuisd worden.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Stinger_Ventura
Geen matches
Chello valt dus al af.

Bij KPN zag ik opeens wel een optie.
Belbudget voor 10 euro per maand, en dan een ASDL abbo er bij voor minimaal 14.95 (Zonnet) of Demon voor 19.99. Dan ben je voor max 30 euro klaar denk je, maar dan komen er nog aansluit en modem bij, en tegen de tijd dat het opgeleverd is kan ik er nog maar 7 maanden gebruik van maken.
Resterende maanden dat je er geen gebruik van kan maken omdat je er niet meer woont moet je dan doorrekenen, en voila ben je weer 60 euro plus kwijt!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Matched: adsl
Als je je adsl wil verhuizen, moet je adsl van KPN Nemen, dus geen versatel of BBned. Dan kan je het geheel gewoon leker verhuizen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1