Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mooie alu. kast ???

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey... Goedemorge...Middag...Avond.. _/-\o_

Ik ben op zoek naar een goeie en mooie Alu kast ,maar ik moet er wel lekker ruimte in hebbe en daar moet ook nog aan gemod kunne worde... :9~
En natuurlijk stil.. :z

Hebben jullie iets thuis staan en zegge "juh deze kast moet je hebben want..."

Ik heb al naar Thermaltake 2000+/A gekeken maar ik denk dat daar aardig wat lawaai uit komt met 7 Coolers... :X

Ik wil dus ff weten wat jullie over van aluminium kasten vinden...

Dus ram ff op het toetsenboord in (niet te hard :*) ) wat jullie nou een mooie en goede kast vinden...

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-11 08:56
tja... je zou ook zelf kunnen zoeken. topics genoeg d8 ik zo...

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Memozz
Geregistreerd op Wednesday 06 August 2003

Welkom op GoT!!
Hier en hier staat wat informatie, en maakt je leven makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Jah dat heb ik gedaan.. Maar niet echt wat boeiends gevonden over de eigen bevindingen van die mensen.. Die er 1 hebben..

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
coolermaster Wavemaster

www.coolermaster.nl

Verwijderd

een apple G5 :P _/-\o_

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoals je hier ook al verteld is, is Gathering of Tweakers een forum waar je vragen en problemen post waar je zelf echt niet uitkomt. De vraag die je nu post is er een waar je zelf antwoord op moet zoeken. Niemand kan jou vertellen wat jij mooi en functioneel vindt.

Ik zou persoonlijk beginnen in de Tweakers.net pricewatch die je op de tweakers.net frontpage vindt. Daar zoek je dan cases die binnen je budget passen en vervolgens kun je hier op GoT, maar ook met bijv. Google op zoek gaan naar reviews en bevindingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.