Toon posts:

[WC] Op zoek naar reservoir

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuw reservoir voor mijn Poseidon setje die gegarandeert niet lekt. Ik heb de mijne nu al drie keer gerepareerd maar is zo lek als een zeef.
De pomp moet in het reservoir passen, die is zo'n 10 x 6 x 3 cm.
Het maakt niet uit uit welk merk/type reservoir het is, als hij maar niet lek is.
Ik heb al gegogeld met vriend google en rondgekeken op de got search. Maar in een zoekmasjiene is het niet zo makkelijk zoeken naar een reservoir met die afmetingen :)
k'hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.

Owja, het diepvriesbak idee lijkt mij niet zo succesvol.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?

Verwijderd

jawel, je hebt hele mooie doorzichtige pvc buizen en daar kan je wel iets van vogelen ala[nextcool w-tank]

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04-2025
Ongetwijfeld als je een beetje creatief en tweaker (c) bent, kun je er zelf wel eentje naar jouw specifieke wensen maken. Kijk bijvoorbeeld naar colaflessen, waar de bovenkant van af kunt halen, dichtkitten en de gewenste aansluitingen er op maken.. Be creative! Als iets niet te koop is wil het in DOC niet zeggen dat het niet gemaakt kan worden :)

• je topic kicken binnen 24 uur is niet gewenst

Het is hier zaak om ook zelf wat te doen voor je een topic opent. Onze mooie search biedt ook vaak een oplossing :) Als je toch een topic opent, staan de dingen die je eerst zelf moet doen hier, de voorwaarden waaraan je titel van je topic moet doen staan hier, en de dingen die je moet vermelden in je startpost staan hier beschreven..

Vaak kun je de oplossing van je probleem ook terug vinden in de Forum FAQs. Elk forum heeft weer zijn eigen FAQ, van DOC is die hier te vinden.

Succes ermee :)

[ Voor 7% gewijzigd door jazz op 30-09-2003 11:44 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

kant en klare reservoirs waar je losse pomp in past bestaan voor zover ik weet niet. Dit is ook best te verklaren:

De fabrikant zou dan een bak moeten hebben die aan de buitenkant 2 aansluitingen heeft (zoals elk reservoir) en aan de binnenkant ook nog 1. Dit omdat de uitgang van de pomp dan verbonden moet worden met de pilaar die naar buiten gaat.
Daarnaast is het zo dat niet elke pomp gelijk is. Daardoor zou het in de praktijk best lastig zijn om de uitgang van de pomp te verbinden met de pilaar van het reservoir naar buiten toe.

Omdat het voor de fabrikant dus duurder is om zo'n reservoir te maken, omdat het lastiger is om zo'n pomp te maken én omdat voor de meeste kopers een dergelijk reservoir niets toevoegd boven een 'gewoon' reservoir, zal er geen fabrikant zijn die zo'n produkt gaat maken.

[ Voor 4% gewijzigd door makje op 30-09-2003 11:54 ]

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
De binnenste pilaar en de pilaar van de pomp zijn simpel te verbinden met een stukje slang

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

Wat let je :? :?

Een fabrikant zal het meestal iets proffesioneler aanpakken though :|

9800x3d

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Kicken binnen 24 uur is niet de bedoeling, zeker niet binnen 40 minuten :o . Dat komt namelijk wel erg ongeduldig over.

Je reservoir zal je kunnen vinden door even met de betere oc/koel sites te mailen/faxen, zoals http://shop.freezinghardware.nl/ en http://www.xxlcases.nl/ en dan de maten en verdere eisen te melden. Bovendien vallen er met de search een aantal leuke/interessante topics binnen DOC te vinden, die over reservoirs in verschillende soorten en maten gaan :)

Daarbovenop is er op de T.net Frontpage het V&A gebeuren te vinden, hier. Daar kun je je reservoir gevraagd/gezocht item neerzetten ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.