Ik deed vanochtend een apt-get update en apt-get dist-upgrade en toen segfaulte mijn mooie nagios installatie. Helaas zit Nagios alleen in Unstable, vandaar dat ons productie nagios servertje op Debian Unstable draait.
Ik heb al even met gdb gekeken waar Nagios op crashed, blijkbaar zit het hem in een perl update.
Iemand hetzelfde probleem? En eventueel een oplossing? Wij zouden namelijk weer graag onze systemen gaan monitoren
Op google is nog niet zoveel te vinden
Ik heb al even met gdb gekeken waar Nagios op crashed, blijkbaar zit het hem in een perl update.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| (gdb) run Starting program: /usr/sbin/nagios (no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...[New Thread 16384 (LWP 1487)] (no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)...(no debugging symbols found)... Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault. [Switching to Thread 16384 (LWP 1487)] 0x4011105a in Perl_PerlIO_stdout () from /usr/lib/libperl.so.5.8 (gdb) |
Iemand hetzelfde probleem? En eventueel een oplossing? Wij zouden namelijk weer graag onze systemen gaan monitoren
Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage