ja hoe doe ik dat met koelers enzo. en nog iets, hoe zet ik een koelertje op de heatsink van men GeForce 2 MX
p3 heb ik geen verstand van.. maar op je geforce 2 mx kun je zo een 4-86 koelertje zetten. Ik heb eentje wat je er gewoon op kon schuiven en klaar is kees
Geen inspiratie
Als het een Katmai processor is dan heb je een klein beetje pech omdat die nou eenmaal geen geweldig overklok potentieel hebben. Of het een Katmai is is makkelijk achter te komen, kijk bij het opstarten naar je scherm en dan zul je oftewel 256k of 512k zien staan. Mijn Katmai 500MHz processor deed 620MHz met zijn standaard koeler zonder heet ofzo te worden. En ik denk met extreme koeling enzo dat ie toch niet echt veel verder gekomen was door zijn offdie cache geheugen. Een coppermine ( 256 k ) heeft ondie geheugen en is veeeeeeeeel beter over te klokken, als het zo is dat jij ook over een Coppermine processor beschikt kijk dan eens hier voor een koeler: http://www.oc-shop.nl
succes
succes
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Ik HAD een 512Kb PIII 500 
De 2de voeding donderde van de test opstelling af waardoor een draadje half kortsluiting maakte op de kast. Het duurde even voordat in een grote blauwe wolk de draad in de fik vloog, maar al die tijd heeft het peltier dus niet gekoeld en daardoor is de CPU veels te heet geworden -> naar de CPU hemel.
Ik had hem net stabiel op 620Mhz gekregen. 600Mhz wou die niet.
Nu moet ik op zoek naar een andere cpu. Hmm welke zal ik kiezen ... een 700 of 800 en dan overklokken
De 2de voeding donderde van de test opstelling af waardoor een draadje half kortsluiting maakte op de kast. Het duurde even voordat in een grote blauwe wolk de draad in de fik vloog, maar al die tijd heeft het peltier dus niet gekoeld en daardoor is de CPU veels te heet geworden -> naar de CPU hemel.
Ik had hem net stabiel op 620Mhz gekregen. 600Mhz wou die niet.
Nu moet ik op zoek naar een andere cpu. Hmm welke zal ik kiezen ... een 700 of 800 en dan overklokken