ik ben dringend toe aan een nieuw mobieltje (ja de 6510 is na een jaar hopeloos verouderd
)
MOD's : sluit dit topic aub niet want ik heb de search + google + nokia.com + ... gebruikt, het is niet zo dat ik uit luiheid deze post open!
mijn eisen :
1.) goed kleurenscherm, liefst 65000 kleuren (maar als de 4096-schermen ook deftig beeld hebben is dat ook goed)
2.) (deftige) polyfone beltonen (met de nadruk op deftige)
3.) handsfree functie ingebouwd
4.) radio
5.) ingebouwde camera
en natuurlijk de standaard-dinges als agenda, alarm enz.
Bluetooth is voor mijn niet van levensbelang
na heel wat zoekwerk ben ik tot het besluit gekomen dat er slechts één telefoon is die aan mijn eisen voldoet: de nokia 7250i
klopt dit of heb ik iets over het hoofd gezien? het is vooral moeilijk om een gsm met radio én camera te vinden
MOD's : sluit dit topic aub niet want ik heb de search + google + nokia.com + ... gebruikt, het is niet zo dat ik uit luiheid deze post open!
mijn eisen :
1.) goed kleurenscherm, liefst 65000 kleuren (maar als de 4096-schermen ook deftig beeld hebben is dat ook goed)
2.) (deftige) polyfone beltonen (met de nadruk op deftige)
3.) handsfree functie ingebouwd
4.) radio
5.) ingebouwde camera
en natuurlijk de standaard-dinges als agenda, alarm enz.
Bluetooth is voor mijn niet van levensbelang
na heel wat zoekwerk ben ik tot het besluit gekomen dat er slechts één telefoon is die aan mijn eisen voldoet: de nokia 7250i
klopt dit of heb ik iets over het hoofd gezien? het is vooral moeilijk om een gsm met radio én camera te vinden